آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

26 شهریور ماه1393

1393/6/27 14:00
نویسنده : الهه
755 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ارمیتای من .بالاخره بعد از 4 ماه اومدم.نتمون قطع شده بود.وای نمیدونی چقد حرف دارم که واست بگم.

دلم خیلی تنگ شده بود واسه وبلاگت عزیزم

بخدا اصن تایپ کردنم یادم رفته همه رو اشتباه مینویسم.

عزیز دلم حرف زیاد دارم نمیدونم از کجا شروع کنم.

اول بگم که الان توی 22 ماهگی هستی نفسم.حسابی شیرین زبون شدی همه کلمه ها رومیگی.کلی جمله میگی.

بازی میکنی با عروسکات.

سه چرختو خیلی وقته خودت سوار میشی و هان هان میکنی به قول خودت.

شیر خوردنت کلافم کرده و دایم میگی ایش ایش .

وزنت تقریبا 10 و نیمه.

دیگه چی بگم؟؟؟؟

اولای مرداد رفتیم مسافرت بچه خوبی بودی اما همه جا رو  میخواستی خودت بری و بغل نشی

.

.

.

دیگه.....انقد حرف دارم که قاطی کردم مامانی.ببخشم از همه جا میگم در هم برهم.بذار بقیشو بعدا میگم

بوس


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا مامان قاصدك
30 شهریور 93 12:02
سلام الهه جان ،‌خيلي ذوق زده شدم ديدم برگشتي. واقعا نگران شده بودم . الهي شكر كه اوضاع خوبه . از طرف من فرشته كوچولوتو ببوس
زهرا مامان قاصدك
30 شهریور 93 12:03
راستي منتظرم عكس بذاري
مامان پرهام
20 مهر 93 0:21
عجبی خانوم خانوووما