آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

15 دی ماه 1393

1393/10/15 16:36
نویسنده : الهه
849 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی من.مامانی جدیدا یه کم فعال شدم .به خودم تبریک

میگم.خجالت

دخمل خوشکلم دیشب واسه اولین بار جلو موهاتو کوتاه کردم البته وقتی خیلی کوچولو بودی یه خوردشو کوتاه کرده بودم اما الان چتری جلو موهاتو کوتاه کردیم البته منکه نتونستم چون اصلا نمیذاشتی.

الان رفتم مطلبای قبلی رو خوندم.الان سه سالی میشه که این وبلاگو درست کردم توی اذر ماه 90.دقیقا یه سال قبل از بدنیا اومدن عشقم.

باورم نمیشه الان سه سال از اون موقع میگذره.خیلی خوشحالم که همه خاطراتمو نوشتم وگرنه الان خیلی کم یادم مونده بود اما الان خیالم راحته که اینجا جاشون محفوظه.

خب رفتم تو اون روزا.الان  بعضی وقتا با خودم فکر میکنم یعنی من یه دختر کوچولوی دوساله دارم؟

از خدا ممنونم که بدون هیچ دردسری تو رو بهمون داد.ممنونم خدا جونم.

من بنده خوبی نیستم اما خدا همیشه بهم لطف زیادی کرده.خدایا شکرت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)