آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

17خرداد ماه94

1394/3/17 8:31
نویسنده : الهه
752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل قشنگم.ببخشید دیر به دیر میام.اه کار دارم و بیشتر وقتام با تو سپری میشه   دختر کوچولوی 

من یه خبری دارم که تازه میخوام بنویسم اینجا...عززیزم حدودا سه ماه دیگه یه دخمل خوشکل دیگه مثه خودت به جمعمون اضافه میشه.خوشکلم تو خیلی آبجی کوچولوتو دوست داری و همش میگی میخوام بخوابونمش.بهش غذا بدم.هر چیزی داری میگی اینم واسه ابجی آرشیدا.دیروز رفتم واسه اولین بار صدای قلب دخملمو بشنوم.وای وای عجب شیطونی بود.خانومه گفت  منتظر یه شیطون باشم.گفت از تپش قلبش مشخصه.عزیزای من  عاشق جفتتونم.میدونم که با همدیگه چقد خوش میگذرونیم.خوشحالم که ارمیتا جونم ابجی داره.این وبلاگ دیگه واسه هر دوتاتون میشه.اخه سخته دو تا دو تا بنویسم.دوستون دارم خوشکلای من

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

ĸoѕαr
17 خرداد 94 9:10
Aunt Jvnm.chh Nazi salute your website. !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk. If you click on my web .aztvn happy thank Kelly
خاله مژگان
17 شهریور 94 13:18
سلام. دنیای قشنگی ساختین براشون. ان شاالله آرشیدا خانومم سلامت بیاد کنارتون
الهه
پاسخ
مرسی عزیزم