آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

17 شهریور ماه 1394

1394/6/18 17:23
نویسنده : الهه
819 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوهای من؟خوبین خوشکل خانومای مامان؟

ببخشید که انقد تنبلم.بخدا اصلا وقت نمیکنم بیام بنویسم واستون.اخه هزار تا کار دارم  ظهر بعدم که دیگه کارا تموم میشه خستم و نای نشستن ندارم.

تازه هنوز ارشیدا خانومم بدنیا نیومده و قراره 11 روزه دیگه بیاد .البته اگه مثه ابجی جونش عجول نباشه...

وای باورم نمیشه دوتا دخمل دارم.عاشقتونم.

ارشیدا جونمو هنوز ندیدم ولی مطمینم اندازه ارمیتا عاشقت میشم مامان.

این ارمیتا خانوم کهاین روزا خیلی اتیش میسوزونه و حسابی ادا میاد واسم که دلم میخواد بخورمش.

وقتی یه چیزی میخوای و الکی میگم نمیدم واسه خودمه خودتو لوس میکنی و میگی مـــــــــــامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان بگو واسه دخترمه.

امروزم میگفتی بگو واسه خانوم بهارمه

اخه همش با این کلمات و صدات میکنم.دیروز میگفتی مامان چرا بهم میگی خانوم بهار..........منم گفتم چون عاشقتم.

خلاصه جونم واستون بگه که........

راستی ارشیدا رو هم خیلــــــــــــــــــــی دوس داری و همش میگی دستشو میگیرم میبرمش.یا میگی

قنداقش میکنم یا...........

خوشکل شیطون من بعضی وقتا یه چیزایی میگی که اصلا تو این میمونم ایا این بچه منه؟

واقعا از ته دلم میگم خدایا شکرت ...

ایشا ا... ارشیدا جونمم میاد پیشمون صحیح و سالم دیگه حوصله دخترمم سر نمیره از تنهایی..

وای وای این روزا کشتی منو با لباس عروس پوشیدنت.همش میگی دامنم کو؟لباس عروسم کو؟یعنی از

صبح میپوشی تا ظهر .ظهرم با هزار تا کلک از تنت بیرون میارم.دختر شیطون من.قربون چشای خوشکلت برم من.

تا یه چیزی میبینی میگی مامان برا منم از اینا بخرین.کلا هم باید سبز باشه هر چیزی که میخوای.قربونت برم

که رنگا رو هم بلدی..

من تا حالا بیشتر از شاید دو سه ساعت ازت دور نبودم عسلم واسه همینم خیلی ناراحتم که چطور یه شب

دور از تو توی بیمارستان بمونم.اولا همش گریه میکردم اما الان سعی میکنم بهش فکر نکنم ولی میدونم

صبحی که میخوام تو رو بذارم و برم میمیرم..

اما باید تحمل کنم و بهش فکر نکنم عسلم.

توهم خونه مادر جون میمونی چون خیلی دوس داری و اقاجون بات بازی میکنه به نبود منم  فکر نمیکنی زندگیم.محبتمحبت

ارشیدا جونم حسودی نکنی همش درباره ارمیتا مینویسما اخه تو هنوز بغلم نیومدی و حتی تصوری از چهرت ندارم مامان.

برا ارمیتام همینطوری بودم ولی به محض اینکه دیدمش جونمم میدادم واسش مطمین باش واسه توام همینجوری ام عشقم.

 

هر دوتاتون نفسای منید

 

پسندها (2)

نظرات (3)

همراه رایانه
19 شهریور 94 9:15
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
نسترن
30 شهریور 94 18:59
سلام عزیزم نی نی ماهی داری باتبادل لینک موافقی؟
نسترن
10 آبان 94 16:36
تقدیم به شمای دوست