آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

نميدونم عنوانشو چي بذارم

1392/4/30 10:46
نویسنده : الهه
489 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ني نيه ماماني.

صبح بخير.

مژه

امروز زود از خواب بيدار شدم.بابايي يه ربع به هفت بيدارم كرده چايي

خورديم اون رفته سر كار.

منم يه ذره اهنگ گوش كردم بعدم صبحونه خوردم.

 

زنگ زدم به مامانم كه واسه ناهار بياد خونمون.

هوس خورشت قيمه كردم اما بلد نيستم خوشمزه درستش كنم.

واسه همينم از وقتي عروسي كرديم يه بار بيشتر درست نكردم اونم لپه

هاش سفت بودن.

حالا مامان جون مياد خوشمزه درستش ميكنه.

چشمکچشمکچشمک

اين شبا منو بابايي كارمون شده بيرون رفتن با عمه زهرا و نرجس.

زنگ ميزنن كه شام يه چيزي درست كرديم بريم بيرون با هم بخوريم

منم كه از خدامه كه كار نكنم ميدوام ميرم.زبان

ديگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه........

راستي ديروز عمه فاطمه توي محضر عقد كردن يه نيم ساعت رفتيم اومديم.

هيچكس نبود.

منم هر چي نشستم كه عاقد بگه ايا وكيلم كه من بگم عروس رفته گل

بچينه هيچي نگفت.

پشت سر هم هر سه تاشو گفت و من ضايع شدم.

اينم از اين....

 

ديگه برم خونه رو جمع و جور كنم اين روزا خيلي بهم ريخته ست.

خوشكل ماماني ميدوني كه الان توي هفته يازدهمي.

عاشقتم.

راستي اين شبا خيلي ديوونه شدم الكي با بابايي دعوا ميكنم كه چرا

اينجوري شدي اونجوري

شدي.بعدم كه كلي اعصاب هر دوتامونو خورد كردم اروم ميشم و اشتي

ميكنيم.

 

اينم از يه ماماني كه جديدا ديوونه شده..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
11 خرداد 91 10:29
ای جون عزیز دلم حساس شدی قیمه هم نوش جونت باشه خوب ازشون یادبگیر
نایسل
12 خرداد 91 16:18
مرسیییییییییی عزیز دلم
عمه جونی
12 خرداد 91 19:35
طبیعیه عزیزم تازگیا حساس شدی حسابی مراقب جمع سه نفرتون باش امیدوارم روزای شادی پیش روتون باشه ایام بارداری شیرینه من تجربشو ندارم اما همه مامانا اینو میگن
عمه جونی
14 خرداد 91 18:14
پدر ، نام تو تکیه گاه من است، باش و با بودنت باعث بودن من باش روز مرد و روز پدر به همه مردایٍ سرزمین آریایی مبارک
مامان الینا
15 خرداد 91 13:34
وااااااااااااااای منم عاشق خورشت قیمه هستم بوووووووووووووووووووووووس گلم عقدهم مبارک باشه
مامان الینا
15 خرداد 91 13:35
عیدتون مبارک باشه روز همسری هم مبارک باشه
نرگسی
17 خرداد 91 13:56
نوش جونت منم دلم خواست ..
عمه جونی
19 خرداد 91 23:28
الهه جونی این روزا حالت بهتره؟


مرسي عزيزم اره خيلي خوبم خدا رو شكر
نایسل
20 خرداد 91 0:10
آپ کن دیگه دلمون تنگید


چششششششششششششششششششششششششششششم