آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

1402/2/10 13:02
نویسنده : الهه
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام روز بخیر 

من بعد از تقریبا ۵ سال وبلاگمو باز کردم البته این بار کنار دوتا دخترام.

ارمیتا الان کلاس چهارمه و ارشیدام کلاس دوم .

توی این سال ها یه عالمه اتفاق افتاده .

بچه ها بزرگ و بزرگ تر شدن و اذیتاشون خیلیییییی بیشتر

زبونم که نگم براتون 😛😛😛😛 ادمو درسته قورت میدن 

همچنان واسه سلام کردن به بعضی از ادما مشکل دارم باهاشون

اما به مودبی توی فامیل مشهورن 

نمیدونن که توی خونه چه اتیشی میسوزونن

بدون من جایی نمیرن و هر جایی که من هستم باید باشن.

ولی بابا رو نه 

اصلا کاری ندارن بهش که کجا میره کجا میاد.

اینم از شانس منههههه

اما من عاشقشونم

خوشحالم و از خدا ممنون که دوتا دختر ناز بهم داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)