آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

5 اذر ماه 1391

1391/9/11 8:26
نویسنده : الهه
331 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم سلام.امروز عاشوراست ومن توی خونه تنهام البته بابایی ام کم کم

میاد خونه.

مامانی اومدم یه کم از حال و احوالات این روزام واست بنویسم.

اول اینکه مامانیه شما قبل از بارداری ٥١ کیلو بوده الان با وجود شما خانوم

طلا وزنم شده ٦٧.لبخند

خیلی گنده نشدم از این بابتم خوشحالم.

وای وای مامان امان از دردای این روزای اخر.

اصلا نمیتونم بیشتر از ٥ دیقه بشینم.اگرم دراز بکشم پهلوهام درد شدیدی

میگیرن.

زانوهام وقتی میخوام از جام بلند شم میترکن از درد.

دلمم شده مثل یه سنگ.ناراحت....انگار یه وزنه صد کیلویی بهش بستن.اوه

از روزی که وارد ماه نهم شدم همه این دردا اومده سراغم مامان.اما اشکال

نداره عوضش ١٤ روز

دیگه یه دخمل ناز نازی میاد توی بغلم.خجالت

نمیدونی دارم واسه لحظه دیدنت پرپر میزنم.

دختر خوش قدم من توي ماه اومدن تو بالاخره اولين حقوق بابايي رو

دادن.قربون تو دخترم برم من.چشمک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نرگسی
5 آذر 91 19:02
ای خدا از دست تو دختر .. هر دفه یه عنوان میذاره واسه وبش آدمو گیج میکنه .. خوبی مامانی ؟ نی نی کوچولو خوبه ؟ دیگه روزای آخره .. ایشالله به سلامتی دوستم .. واااااااااااااااااای عزیزم یه نی نی کوچولوی خوشگللللللللللللل .. مامانی یادت میمونه منو دعا کنی ؟؟؟
زهرا مامان قاصدک
5 آذر 91 20:02
وای الهه جان ، همه این چیزهایی که گفتی شرح حال این روزهای منم هست الهی که به سلامتی این روزهات سپری بشه
مامان روزین
5 آذر 91 23:31
عجیجمممممممممم منم منتظر دیدنش هستم من فکر کنم توی این هفته زایمان کنی با این تفاسیری که میکنی تا دنیا اومد عکسشو بزار
مامانی
6 آذر 91 10:39
سلام الهه جونیییی دیگه چیزی نمونده ها ایشالا به سلامتی
عمه جونی
7 آذر 91 0:45
سلام عزیزم عزاداریاتون قبول کیان تو مسابقه کودکان محرم شرکت کرده با کد 64 خوشحال میشیم بهش رأی بدین اینم لینکشه http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php منتظرتونم
الهه و محمد
7 آذر 91 10:37
سلام به مامان الهه منم اسمم الهه س جالب اینجاست که منم محمدی دارم اما دوستمه الانم تو نت نشستیم یهو اسم وبلاکتو دیدم خوشم اومد خندیدیم ...انشاا. نی نی چوچولوتون پوپولی باشه ...ندیده دوسش دارم.ناناجم بچه.....
الهه و محمد
7 آذر 91 10:50
سلام به مامانی الهه بارداریت خوبه؟اسمه منم الهه جالب اینجاست که منم محمدی دارم اما دوستمه ..یهو وبلاگتو دیدم خوشم اومد خندیدیم اومدم دیدم وبلاگ رو.... انشاالله که نی نی پوپولی داشته باشی نانجم بجه ...
زهرا مامان قاصدک
9 آذر 91 15:00
سلام خانمی ! بچه های ما بیشتر از همه به ما تعلق دارند و ایشاا... که ازمون دور نمی شن
khale sima
11 آذر 91 11:10
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ سلام دوست خوبم ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ خوشحـال میشم که وبم رو با قدم های سبزتون مـزین کنید ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥´¨) ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨) (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿ *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤