آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

11اذرماه 1391

1391/9/14 11:51
نویسنده : الهه
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.خوبي مامان؟امروز 11 اذرماهه و اونجوري كه خانوم دكتر

واسمون تاريخ زده 8 روز

ديگه تو به اين دنيا قدم ميذاري.

ميدوني چيه دخترم؟خيلي دلهره واضطراب دارم.ميدونم كه وقتي دارم وارد

اتاق عمل ميشم يه خورده

ميترسم./اين به كنار ./

اما بيشتر نگرانيم واسه وقتيه كه بهوش ميام و از مامانم ميپرسم كه بچم سالمه؟

تا مامانم توي همين يه لحظه جوابمو بده هزار بار ميميرم و زنده ميشم.

نميدونم بقيه مامانام اين حسو دارن يا نه ولي هرچي هست خيلي حس بديه.

ماماني واسم دعا كنناراحت

دلم ميخواد الان يه ساعت بعد از بدنيا اومدنت بود عزيزم ديگه همه نگراني هاي منم تموم شده بود.

اصلا هر چي خدا بخواد عزيزم.مطمئنم كه تو عشق من سالم سالم 8 روز ديگه مياي پيشم.

لبخند

همه وسايلي رو كه بايد ببرم بيمارستان حاضر كردم لباساتو شستم اتو كشيدم ديگههههههههههسوال

اهان اتاقتو مرتب كردم ديگهههههههههههسوال

فردا اخرين چكاپمونو پيش خانوم دكتر بايد بريم.

براي ديدنت لحظه شماري ميكنم گل قشنگمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

khale sima
11 آذر 91 10:29
سلام مامان الهه مهربون ایشالا که دختر ناز و کوچولو و مهربونت سالم وسرحال به دنیا میاد و لبت به خنده وا میشه. خاله جون منم عین شما منتظر کیانم هستم.واست یه عالمه دعاهای خوب میکنم.
مامان آنیل
11 آذر 91 12:45
خیلی عالیه ما هم بی صبرانه منتظریم ایشالا سالم و سر حال دنیا بیاد و زایمان راحتی داشته باشی. به به یه نی نی جدید
زهرا مامان قاصدک
11 آذر 91 14:18
دوست خوبم اصلا نگران نباش ؛ ایشاا... دختر نازت سالمه سعی کن به چیزهای خوب فکر کنی
نرگسی
12 آذر 91 18:14
سلاممممممم الهه جونمممممم ایشالا که تا یه هفته ی دیگهه نینی نازت تو بغلتهههه گلممممم ایشالا که قدمشش خیر باشههه راستی اسمشو چی میخواین بزارین؟؟؟؟؟
مریم مامان ارمیا
12 آذر 91 19:03
سلام عزیزم.این نگرانیها عادیه گلم. حالامن قبل از زایمان همش میترسیدم به هوش نیام ایشالله که زایمانت راحت باشه و دختر گلت صحیح و سالم بیاد بغلت.