آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

فيلم عروسي مامان و بابا

1392/1/22 10:59
نویسنده : الهه
255 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم ديشب مامان جون اينا با خاله الهام و زن دايي شميم و فاطمه اومدن خونمون

فيلم

عروسيمونو ديدن.گفتن خيلي خوشكله.

امشب قراره عمه اينا بيان خونمون.

راستي بابايي عصري ميره كه عكساي عروسيمونو بگيره.وقتي اومدي همه رو بهت نشون

ميدم نفسم.

ديشب خيلي بهمون خوش گذشت.فقط جاي تو ني نيه ماماني خالي بود.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
20 آذر 90 14:21
سلام مامان آینده انشاالله صد سال دیگه وقتی فیلم عروسیتو نگاه میکنی برات تازگی داشته باشه . به وب دخترم سر بزن خوشحال میشم .
مامان روژين
20 آذر 90 16:51
اسم روژينا هم من خيلي دوست دارم
اسم پسر هم سامي
سپنتا
شروين
البته الان مد شده اسم بچه ها رو با فاميلش ست ميكنن مثل روژين رستگاري
فاميل باباش


اره خودمم سامي رو خيلي دوست دارم.ولي نميدونم به فاميلي شفيعي ميخوره يا نه.نظر شما چيه؟
مامان الینا
20 آذر 90 17:06
سلام مامان آینده مبارک باشه عزیزم حتما از وبلاگ الینا دیدن کنید مرسی
نرگسی
30 دی 90 12:41
مبارک باشه عزیزم.وااااااااااای نمیدونی من موقعی که واسه اولین بار فیلم عروسیمونو نگاه میکردم چه ذوقی میکردم تا 1ماه کارم شده بود دیدن فیلم و عکسا.با هر مهمونی هم میشستم نگاه میکردم