آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

شب يلداي ماماني و بابايي

1392/1/22 11:24
نویسنده : الهه
214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشكلم

ماماني باز تازه از خواب بيدار شدو دلش هواي تو رو كرد.

واسه همينم اومدم كه واست خاطرات شب يلدامونو بنويسم.

امسال اولين باري بود كه منو بابايي توي خونه خودمون شب يلدا رو جشن گرفتيم.

چهارشنبه شب كه همون شب يلدا بود عمه نرجس و زهرا با اقاجون و مامان جون و عمه

فاطمه اومدن خونمون.

منم يه شام ساده درست كردم با يه ژله خوشمزه


بعدم با هندونه و تخمه بقيه ميوه ها از خودمون پذيرايي كرديم.


 

خلاصه روي هم رفته شب خوبي بود.

فقط و فقط جاي عشق ماماني خالي بود.

 

راستي يادم رفت بگم بابايي واسم يه هديه خوشكل گرفته بود.

عكسشو بعدا واست ميذارم خوشكلم

از بابايي ممنونم وخيلي خيلي دوسش دارم قده يه دنيا



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیرمحمد واسراکوچولو
2 دی 90 8:44
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

ممنون از وسيله تون.خودم اومدم با پاي خودم.خيلي وبتون جالبه
دوتا عشقم محدثه
2 دی 90 11:16



سلام من اومدم پيشتون اما نظرمو اينجا گذاشتم.
بازم بهم سر بزنيد خوشحال ميشم
مامان متین
3 دی 90 12:02
سلام خانمی . یلداتون مبارک باشهایشالله سال آینده با یه نی نی خوشگل یلدا رو جشن بگیرید.


مرسي عزيزم.ممنون.
من هميشه به متين جون سر ميزنم
جغله کوچولو
3 دی 90 16:22
سلامخاله الهه . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
جغله کوچولو
3 دی 90 16:23
سلام خاله الهه . ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...