آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

مامانيه پر مشغله

1392/1/23 10:29
نویسنده : الهه
361 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خوشکل مامان.

خوبی عشقم؟


نمیدونی این روزا چقدر سرم شلوغه.هر روز میخوام بیام واست مطلب بنویسم ولی از بس کار

دارم نمیتونم.

دیروز از کار فرار کردم و با بابایی رفتیم خرید.

واسه نامزدیه عمه فاطمه یه خورده از بادکنک و چیزای دیگه گرفتیم که خونه رو تزیین

کنیم.

واسه کت شلوارم که دادم به خیاط بدوزه دکمه گرفتم خواستم برم پرو که برقا قطع

شد.(این مال دیشبه)


دیروز ظهرم وقتی از خیابون برگشتیم رفتیم پایین عمه زهرام سر کار نرفته بود اومده بود

خونه اقاجون.

منو بابایی ام ناهارمونو بردیم اونجا خوردیم خیلی باحال بود.کلی با زهرا و فاطمه تعریف

کردیم و خندیدیم.


عمه هاتو من خیلی دوست دارم. مثل خواهریم با همدیگه اصلا احساس نمیکنم خواهر

شوهرامن.هر سه تاشونو دوست دارم.


اینو بهت نگفتم...

روز شنبه رفتم ارایشگاه (مامان زن دایی شمیم)که موهامو رنگ کنم بعد عروسیه خاله

الهام مش کنم.مژهاول واسم دکلره کرد وای  نمیدونی چقدر سرم سوخت.اوهبعد دوباره

شستم

رنگو که زد دوباره سوختم خیلی بد بودکلافه اصلا نمیدونستم باید چیکار کنم.انقد مشت زدم به

پای الهام گریه میکردم از بس درد داشت. نگرانفکر کنم بچه بدنیا اوردنم انقد درد نداره.ناراحتفورا

رفتم شستم خدا رو شکر زود رنگ گرفت.مژه

 


 

خلاصه خیلی بد بود.اوه

ولی خوشکل شدما.می ارزید به درد داشتن.رنگ موهامو زیتونی کردم.بعد یه مش تیکه ای

رنگ روشنم میزنم.چشمک

دیگه برم کارامو انجام بدم عزیزم.بازم میام پیشت نفسم.

 

بوووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آینده ( آرزو)
23 اسفند 90 12:46
به سلامتی مبارکه عزیزم هم خریدات هم موهات ؟؟ به سلامتی و مبارکی
حمیده
23 اسفند 90 14:23
سلام عزیزم خسته نباشی واقعا
مامان نفس طلایی
23 اسفند 90 18:49
سلام عزیزم همیشه تو شادی باشین موهات هم مبارک
نایسل
24 اسفند 90 23:48
مرسی عزیزم منم لینککت میکنم بوس
نایسل
25 اسفند 90 10:10
منم لینکتت کردم عسیسم
نایسل
1 فروردین 91 0:48
میسی