آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

اولين سونو

1391/5/26 17:37
نویسنده : الهه
576 بازدید
اشتراک گذاری

خبرای جدیدی واست دارم.چشمکچشمک

اول اینکه روز ٥شنبه رفتم سونو بالاخره اونم چه سونویی وای وای

 

وایاوهاوه

پیش دکتر اردکانی رفتم یه اقای مسنه.یول

خیلی خوش اخلاق بود .نیشخند

ازش پرسیدم سالمه گفت حالا که مشخص نیست.گفتم پس کی معلوم میشه گفت وقتی بدنیا

اومد.

فقط تو رو نشونم داد خیلی کوچولو بودی زیاد قابل تشخیص نبود.

گفتم پس برا چی سونو انجام میدین اصلا به چه دردی میخوره؟

سوالسوالسوال

گفت الان من فقط میتونم بگم که یه توده میبینم که قلب داره همین....

قد خوشکلم .سانتی متر بود قربونش برم.

دقیقا  هفته و  روزت بود نفسم.

دیگه اینکه دیروز دوستای هم اتاقیم توی خوابگاه که هم رشته هم بودیم اومدن خونمون .بای بای

راضیه و دو تا حمیده ها.

سه چهار سال میشد ندیده بودمشون غیر از راضیه که چند ماه قبلم اومده بود.قهقهه

انقد تعریف کردیم از گذشته انقد خندیدیم.قهقهه

اصلا حوصلم نمیشد غذا درست کنم.قهر

همه کارا رو گذاشتم به عهده اونا.انگار من مهمون بودم.بغل

یکی چایی دم میکرد.یکی برنجو ابکش میکرد یکی مرغ و چیپسا رو سرخ میکرد.

من فیلم عروسیمونو گذاشته بودم بهشون میگفتم حرف نزنید دارم نگاه میکنم.حمیده میگفت خب

بچه ها راست میگه شما چند بار دیدید این بیچاره ندیده بذارید ببینه.

خیلی خوش گذشت بهمون.مژه

کاشکی توی یه شهر بودیم که همیشه پیش هم باشیم.خیال باطل

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (11)

نایسل
6 خرداد 91 16:19
اخی قربونت برمممممممم مننننننن ایشالا همیشه خوش باشی بخندی
نایسل
6 خرداد 91 16:20
وای کی بشه تولد نی نی تو جیگمم
مامان روزین
7 خرداد 91 14:32
عزیزم خوشحال شدم نی نیت سالمه سلامشونو بچه ها رو برسون خیلی دور هم بودن خوش میگذره یک روز تا شکمت بزرگ نشده بیاین شیراز قرار بزاریم همو ببینیم
نسترن
7 خرداد 91 18:05
خوب خدا رو شکر حالت خوبه


ممنون گلم
نایسل
7 خرداد 91 18:48
عزیزم


بوووووووووووووووووووووووووووووس
نایسل
7 خرداد 91 18:48
خیلی به خودت
برس وا ستراحت کن


چششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششم
مامان بهی
7 خرداد 91 23:51
وااااااااای دوستای خوابگاه الان چه حالی میدن به آدمممممممممموقتی باهاشونی انگاری زمان زودی تموم میشههه
خوش بحالت که دیدیشوووونننن


اره خيلي باحاله
نایسل
9 خرداد 91 13:33
هی خواهر جان من فقط درسم تموم بشه معدلش پیش کشم دیگه مادر بزرگ داشنگاه دارم میشم روم نمیشه برم دیگه
نایسل
9 خرداد 91 13:34
بیتربیتی که هست اما خیلی خوشگلههه با حالهه
نایسل
10 خرداد 91 21:45
آپ کن دیگه
نرگسی
17 خرداد 91 13:56
خسته نباشی عزیزم