آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

31مرداد ماه 91

1391/6/2 9:16
نویسنده : الهه
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم خوبي ماماني؟

داري چيكار ميكني دختر خوشكلم.؟

دلم واست يه ذره شده كاشكي زود زود اين روزام بره و روز تولدتو برسه.

خوشكل مامان الان توي هفته هستيم.

تكون تكوناتو راحت احساس ميكنم.

ولي يه خورده گاهي وقتا تنبلي ميكني.

اگه برم بيرون از خونه تكوناتو حس نميكنم.

همينكه ميام خونه خانوم خانوما شروع ميكنه به ورجه وورجه قربونش برم.

دو روز قبل كه عيد فطر بود انقد تو خونه حوصلم سر رفت به هر كي ام

زنگ زدم كه بريم بيرون همه يه كاري داشتن.

منو بابايي ام خودمون دوتايي البته با دختر كوچولوي من رفتيم ناهارو بيرون خورديم يه ذره ام بازي

كرديم و اومديم .

ديروزم با دايي احمد و عمه فاطمه اينا رفتيم باغ دوست عمو مجيد.

خيلي باحال بود.خوش گذشت بهمون.

ديگهههههههههه...........

جيگر طلاي من الان حدودا 450 گرم وزن داري و قد كوچولوتم 30 سانته.

الهي ماماني فدات شه.

بابايي ام كه هر روز حال دختر كوچولوشو ميپرسه و عاشقشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان صدرا
31 مرداد 91 9:26
سلام مامانی نی نی نیومده ، خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم ، از قشنگ ترین لحظات زندگیت لذت ببر ، خیلی لحظه های خاصیه ، من آرزو می کنم که هر زنی یکبار هم که شده این لذت را تجربه کنه، مواظب خودت و نی نی نازت باش ، به ما هم سر بزن


چشم عزيزم
مامان روزین
31 مرداد 91 23:23
X
الهام مامان رامیلا
1 شهریور 91 16:06
سلام الهه جان خوبی نی نی خوبه سیسمونی نخریدی ما منتظر عکساش هستیماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


مرسي عزيزم.يه خوردشو گرفتم ولي كامل كه شد حتما عكسشو ميذارم
زهرا مامان قاصدك
4 شهریور 91 10:52
سلام ماماني خوبي ؟! عزيزم براي بغل كردنش عجله نكن فرصت بغل كردن زياده ولي اين روزها به زودي تموم مي شن
مامان دو قلوها
4 شهریور 91 14:16
سلام عزیزم خوب شد کدتو براشتی سر بزن خوشحال میشم
حمیده
5 شهریور 91 10:17
خصوصی