آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

خبراي جديد

1391/5/23 17:08
نویسنده : الهه
763 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکلم نفسم.

مامانی قربونت بره خوبی؟كلي اتفاق افتاده اين چند روز اما وقت نکردم بيام 

واست بگم


چند روز قبل رفتیم مطب دکتر شاه منصوری که تعطیل بود

منم که نمیتونم از جایی دست خالی برگردم به بابایی گفتم بریم یه جا

دیگه.

رفتیم مطب دکتر فاطمه مجدی.

نوبت سونو گرفتم زود نوبتم شد.

با بابایی رفتیم داخل

خانوم دکتر تو رو نشون بابایی داد

انقد خوشحال بود همش میپرسید سالمه دکترم گفت اره.

این دستشه این پاشه.........

یه بارم دهنتو باز کردی منکه نمیدیدم ولی بابایی کیف میکرد واسه خودش.

دکتر گفت ستون فقراتتم سالمه.

قربون فسقلیه خودم برم که ستون فقرات داره.

بعد یه پرینت از عکستو بهمون داد.خیلی واضح نیست.

راستی جنسیتتو نتونست تشخیص بده.

اشکال نداره عشقم اخر این ماه که برم حتما مشخصه.

یه خبر دیگه اینکه روز ٧ تیر مامانی بالاخره عمه شدم.

نی نی دایی رضا بدنیا اومد.اولین نفر من بودم که دیدمش رفتم توی اتاق

عمل که دوتا عکس ازش بگیرم .

قربونش برم الهی مثل ماه بود.

اسمشو گذاشتن عرشیا توی شناسنامشم حسین.

خیلی دوسش دارم دلم تند تند براش تنگ میشه عزیزم.

یه خبر دیگم هست که فعلا یه رازه بعد میفهمی خوشکلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 11:47
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تا پایان رای گیری فقط 2 روز مونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید.
مامان بهی
13 تیر 91 20:51
ایشالله که نی نی جونت سالم بیاد پیشت الهه جونی
نایسل
16 تیر 91 3:03
خداروشکررر سالمه عزیز دلممم قربونت برممم :
رازت رو بگو دیگه
قدم نو رسیده مبارک عمه خانوم *


رازمو يه كم ديگه ميگم عزيزم.مرسي بوووووووووووووس
نایسل
17 تیر 91 9:28
واییییییییییییی دارم میمیرم بهم یواشکیی گو دیگه دارم از فوضولی دق میکنم
نایسل
17 تیر 91 9:28
بهترین روز زندگی منم بود
نایسل
17 تیر 91 14:19
الهام کیه ؟ مامان آینده ؟
نایسل
19 تیر 91 9:37
خواهرت تو نت وب داره من میشناسمش ؟ ای ولل