آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

يكشنبه 26 شهريور 1391

1391/6/26 8:25
نویسنده : الهه
406 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان بالاخره٢٦ شهریور رسید و شما خانوم کوچولوی من

یه ماه بزرگتر شدی و

وارد  ماه هفتم شدی و هفته ٢٧.

مامانی واسه روز تولدت لحظه شماری میکنم.

نمیدونی که چقد دلم میخواد هرچه زودتر اذر ماه برسه .

فقط ٥ روز دیگه از فصل تابستون مونده.

یادمه اخرای خرداد چقدر چشمامو میبستمو ارزو میکردم که تابستون تموم

شه و

بریم توی پاییز.

یعنی فصلي که عشق من بدنیا میاد.

دیگه چیزی نمونده اخه دو سوم راهو رفتیم فقط یه سوم دیگه مونده نفسم.

هر سه تامون زاده ی فصل خزانیم.بابایی مهر مامانی ابان شما کوچولوی

نانازمم اذر.

همیشه عاشق این فصلم.خیلی دوسش دارم به نظرم خیلی قشنگه.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان جون نی نی
26 شهریور 91 8:42
مبارک باشه هفته 27 نی نی جونی دخمل خانم گل
راستی من هم خودم مهریم و همسرم آبانیه و نی نی جونم آذریه مثل شما ما هم سه تائیمون متولد خزانیم


مرسي عزيزم چه جالب
مامان جون نی نی
26 شهریور 91 8:49
شما هم مثل من دیگه طاقت نداری
ان شاا... هفته های بعدی رو به سلامتی پشت سر بگذارید و نی نی خانمی سلامت بیاد بغلتون


قربونت برم عزيزم ممنون
مامانی
26 شهریور 91 9:44
سلاممممممممم مامانی نی نی منم هفته 27 هستش به تفاوت اینکه پسره ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد
مامانی
27 شهریور 91 14:19
نی نی ما اره تو اذر به دنیا میان

قربون دخمل نازت

لینکت کردم عزیزدلم


مرسي گلم.من خيلي وقته لينكت كردم
زهرا مامان قاصدك
11 مهر 91 13:51
سلام ! واي چه جالب درست مثل ما ! منو همسري و قاصدكم هم متولد پاييزيم به وبم سر بزن پست از هفته 28 تا حالا