آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

6مهرماه 1391

1391/7/7 8:05
نویسنده : الهه
405 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی.

چطوری عزیزدلم؟

مامانی اینروزا خیلی مشغله داشته که فرصت نکرده چیزی واست بنویسه

ولی عوضش کلی چیزای خوشکل موشکل واست خریده.

دیگه همه وسایل سیسمونی رو خریدیم فقط مونده سرویس خواب و

کالسکه

اونم چند روز دیگه میگیریم.

دیروز با بابایی هر چقد شیرازو گشتیم که تزیینات واسه اتاقت بگیریم پیدا

نکردیم.

همش ادرسای الکی بهمون دادن.

اما بالاخره پیداش میکنیم.

دیروز رفتم پیش دکترمو جواب ازمایشمو نشونش دادم.

بابایی یه جا کار داشت رفت وقتی کم کم داشت نوبتم میشد بهش زنگ زدم

که بیا دیگه نوبتمه اونم گفت نری داخل تا من بیام میخوام بچمو ببینم

یه طوری گفت که من از بس خندیدم نمیتونستم جوابشو بدم.

بالاخره بهش گفتم که نمیخوام امروز سونو شم.

اونم ناراحت شد خیلی دلش میخواست دختر کوچولوشو ببینه.

بعدم رفتیم با مامانم و بابایی کلی خرید کردیم و خسته شدیم و اومدیم

خونه.

فردام قراره مامانم کوفته سبزی درست کنه.

اخه اینجا رسمه که واسه مامانایی که نی نی تو راه دارن مامانشون کوفته

سبزی درست

کنن و با یه گردنبند و لباس بیارن براش.

درست گفتم؟؟؟؟؟

راستی خوشکل من الان توی   هفته ٢٨   هستیم و سه روز دیگه

میریم توی

٢٩

.

دیگه چیزی نمونده ها

مامانی کم کم بارو بندیلتو ببند که میخوای بیای تو بغلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
6 مهر 91 10:00
آخی چه رسم جالبی
عکس سیسمونی تو بزار گلممم هاااا ما هم کیف کنیمم تنش سالم باشه ایشالا


چشم عزيزم.ممنونم
مامانی طه
6 مهر 91 11:40
قربون دخمل نازت مبارکش باشه وسایلاش ;-)


مرسي عزيزدلم
مامان روزین
9 مهر 91 22:57
عزیزم تزینات اتاق کودک فقط یه کاغذ دیواری رو یه قسمت از اتاقش کن
پرده بگیر براش
با عروسک بپین تو قفسه اتاقش دیگه تزیین نداره که....


مرسي عزيزم