آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

18 ابان ماه 1391

1391/8/18 8:57
نویسنده : الهه
445 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزدلم قبل از سلام بگم كه معذرت ميخوام خيلي وقته چيزي ننوشتم برات.

اخه تقصير من نبود نتمون قطع شده بود وقتي ام كارت گرفتم كامپيوتره

قاطي كرد.

عمو مجيد واسمون درستش كرد.اما من مامانيه بي وفايي نيستما.

هفته 33 رو كه گذشت واست توي دفترم نوشتم كه ازش عكس بگيرم بذارم

توي وبت.

خوشكلم ماماني اين روزا خيلي گيج شدم اخه دكترم هفته پيش كه منو

سونو كرد گفت

34 هفته و 5 روزته اما خودم ميگفتم اونجوري كه خودم حساب كردم اخراي 33

هستم.

ديگه حرف خودمو قبول كرد

تاريخ زايمانمم زد 20 اذر.

ميدوني چند روز ديگه مونده نفسم؟

فقط 31 روز.

خيلي خوشحالم.

اما يه چيز ديگم هست

اين روزا نميونم چرا عصبي شدم الكي با بابايي قهر ميكنم نميسدونم چيكار

كنم.

زودم پشيمون ميشم و ميرم پيشش ولي خيلي از دست خودم ناراحتم.

ولي اشكال نداره اين روزام تموم ميشه و اين زودرنجيه منم به اخر ميرسه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی
18 آبان 91 10:44
ایشالا به سلامتی به دنیا میاد عزیزم سزارینی؟
مریم (مامان آرینا)
22 آبان 91 9:29
عزیزم نگران نباش دوران بارداری ومدتی بعد از زایمان خانوما خییییییلی حساسن وزود رنج آقاییون باید کمی درک کنن وناراحت نشن که فکر کنم میدونن واگه نمیدونن براشون توضیح بده که دلگیر نشن ببخشید میگما ولی خودتو ناراحت نکن طبیعیه عزیزم باور میکنی من الانم نسبت به قبل بارداری حساسترم وهنوز روم مونده مواظب خوتون ونی نی خومشلتون باشید