آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

23 مهرماه 1391

1391/8/23 10:51
نویسنده : الهه
341 بازدید
اشتراک گذاری

جيگر طلاي من سلام.خوبي دختر خوشكلم.اين روزاي باقيمونده تو دل

ماماني بهت خوش بگذره

دخمليه

نازم.لبخند

 

مامان جونم فقط 26 روز ديگه بايد انتظار ديدنتو بكشم.خيلي دلم ميخواد روزا تموم شن و لحظه ي

ديدارمون برسه.بامن حرف نزن

اين چند ماه خيلي واسه من زود گذشت فكر ميكردم خيلي عذاب اوره اما از بس دختر خوشكل من

 

اروم و باوقاره بعضي وقتا بخدا يادم ميرفت كه تو دلمي ماماني.خواب

دخترم همه چيزو واسه اومدنت اماده كردم.وقتي بياي ديگه من از اين تنهايي يه نصفه روز خلاص

ميشم.گریه

الان خيلي بده از صبح كه بابايي ميره تا ساعت 2 نميدونم وقتمو چطوري بگذرونم واسه همين

اعصابم ميريزه بهم.خمیازه

تو كه بياي ديگه احساس تنهاييه من از بين ميره.دلقک

نميدوني چقدر دوست دارم دختر نازم بابايي ام مثل من عاشقته نفسم.ماچ

فقط تورو خدا مواظب خودت باش عشقم كه سالم بياي تو بغلم.باشه؟خیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ياسمين
23 آبان 91 11:36
سلام عزيزم، اميدوارم يك ني ني سالم و خوشگل به خواست خدا به دنيا بياري، واقعا برات دعا ميكنم چون خودم همچين روزايي رو پشت سر گذاشتم. موفق باشي
مامانی
23 آبان 91 12:15
ایشاالا به سلامتی بدنیا میاد
باران قلنبه
26 آبان 91 3:26
نازی کاملا این روزاتو درک میکنم باران منم قرار بود 21 اذر به دنیا بیاد ولی 12 اذر به دنیا اومد مامانی این روزای اخر فقط کباب بخور برای نی نیت خیلی خوبه
باران قلنبه
26 آبان 91 3:28
این روزا خیلی شیرینه بعدا دلت تنگ میشه برای تکون خوردناش یه حس خیلی قشنگیه بعدا ایشالا این حس زمانی که بهش شیر میدی بهت دست میده پیشاپیش مادر شدنت مبارک
عمه جونی
26 آبان 91 21:28
سلام الهه جونم کجایی؟ بیا و از دخمل نازت بنویس حتما تا حالا بدنیا اومده زمینی شدنش مبارک
مامان روزین
27 آبان 91 17:27
نی نیت بدنیا اومد؟ بیا خبر بده
مامان آینده (آرزو*)
27 آبان 91 18:43
سلاممممممممممم عزیزم ...مث اینکه حسابی مارو یادت رفته ها.... انشاا... به سلامتی پس شمارش معکوس شروع شده دیگه چیزی نمونده به سلامتی انشاا... اون لحظه برای همه دعا کن ..از.نی نی کوشولوتم بخواه برای همه دعا کنه ...واییییییییی منم ذوق کردم انشاا.... این روزام تموم میشه و میاد بغلت
مریم (مامان آرینا)
28 آبان 91 1:16
امیدوارم دخملتن سالم سالم بیاد تو آغوشت این روزای آخر ه واقعا"لذتش روببر من هم منتظر خبرای خوبم