آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

20 اسفند ماه 1391

1391/12/20 8:11
نویسنده : الهه
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم بالاخره بعد از مدتها اومدم.اخه اینترنتمون طع شده بود.کارتام از بس سرعتشون

پایینه من وقتشو نداشتم واسه همین اصلا نمیگرفتم.

مامانی معذرت میخوام که کلی از روزا رو واست هیچی ننوشتم اما جبران میکنم زندگیم.

امروز نازگلم دقیقا سه ماه و ٥ روزه شده.الهی قربونت برم که روزو شبم فقط شده مال تو.

نمیدونستم هر روز که بزرگتر میشی بیشتر بهت وابسته میشم وطاقت دوریتو ندارم.

مامانی قربونت بره هنوز خیلی کوچولویی.٥ روز قبل که وزنتو گرفتن ٥ کیلو و ١٥٠ گرم شده بودی.

اما اشکالی نداره دخترم مانکنه.

دلم خیلی واسه اینجا تنگ شده بود.الان تازه از خواب بیدار شدم و اومدم دیدم وصل شده خوشحال

شدم.

یه عالمه ازت عکس گرفتم فیلم گرفتم.

عکساتو همین امروز میذارم توی وبت.

فعلا برم دیگه که خوشکلم کم کم بیدار میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیل
20 اسفند 91 17:58
سلااااااااااااام عزیزم خوبی؟آرمیتا جونم چطوله؟
دلمون تنگیده بود براتون. باشه پس منتظر عکسای خوشگلتون هستیم


مرسي گلم خ.به.بوووووووووووووووس