آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

24 اسفند ماه 1391

1391/12/26 13:57
نویسنده : الهه
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی من.الهی مامان قربونت بره.

اومدم عکساتو اوردم که بذارم توی وبت جیگرم.

توی این مدت که واست چیزی ننوشتم یه شیطونی شدی که بیا و ببین.

دخملم خیلی ارومه البته بعضی وقتا که یه جاییش درد بگیره مثلا دلش قیامت به پا میکنه.

عروسکم این روزا انقد پا میزنه که انگار دوچرخه سواری میکنه.

یه چند روزم هست که همش دستشو نگاه میکنه.

وقتی اهنگ براش میذارم اروم میشه.

وقتی حمامش میکنیم با بابایی ارومه وهیچی نمیگه.وقتی ام که تموم

میشه همش دستشو

میخوره

بعدم مثل فرشته ها اروم میخوابه.

انقد دوست داری موهای مامانو بکشی.اینو با مدرک بهت نشون میدم.

 

حالا عکسا

این عکس خانومم بین یک تا دو ماهگیه


اینم همینطور

اینم وقتی که توی بغلم لالا کرده

 

اینم همون عکسی که گفتم مدرکه

اینم یه روز که با مامان جون و بابایی رفتیم بیرون خانوم پاشو گذاشته بالای صندلی خوابیده

اینم یه دونه عکس خوشکل که با حوله حمام گرفتم از نازگلم

 

اینم یه شب که اروم خوابیده و من عاشقش شدم

این عکس خوشکلم بین دو تا سه ماهگیه

این اخری ام عکس عرشیا عشق عمه هست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عشق مامان و بابا
25 اسفند 91 15:35
ماشالا دخترت داره خوشکل میشه داغش نبینی
سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 14:49
سلاااااااااااااام آرمیتا جونم عزیزم چقد بزرگ و خوشگل شدی ماشالا گلم چش نخوری عزیزم


مرسي خاله جون
سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 14:50
پیشاپیش می بوسمت یکی این ور یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.


سال نو شمام مبارك دوستم
نرگس مامان باران
16 فروردین 92 19:54
سلام عزیزم سال نو مبارک دخمل من باران مظفری تو جشنواره نوروزی آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بدهید مرسی سایت آتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6