آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

11 فروردين 1392

1392/1/11 15:25
نویسنده : الهه
288 بازدید
اشتراک گذاری

آرمیتای من سلام عزیزدلم.

مامانی تا امروز وقت نکردم بیام عیدو بهت تبریک بگم نفسم.

قربونت برم این اولین عیده که خوشکلم دیده.

دخترم سال قبل توی همین روزا بود که منتظر اومدنت بودمو تو منو زیاد

منتظر نذاشتی عشقم.

همه چیز خیلی زود گذشت و تو اومدی تو دلم و بزرگ و بزرگتر شدی و آخرای

پاییز از دلم کنده شدی و اومدی تو زندگیم.

الهی قربونت برم مامان حالا که سال نو رسیده تو کم کم داری میری تو ٥ ماهگیت.

این روزا خیلی کم خدا رو بابت این همه لطف شکر کردم واسه همینم خیلی

ناراحتم از دست خودم.

دختر قشنگم سال نود دو هم روز ٣٠ اسفند ماه  ٩١ ساعت ٢ و ٣١ دقیقه بعد از ظهر از راه رسید.

منو تو با همدیگه پای سفره هفت سین نشستیم و دعا خوندیم.بابایی ام

داشت فیلم میگرفت از دخترمون.اون لحظه نمیدونستم از خدا چی بخوام

 

خیلی لحظه قشنگ و غمگینیه تحویل سال.

اخرم من هیچوقت نمیتونم جلو اشکامو بگیرم.

بعد از تحویل سالم دید و بازدید شروع شد و همه دختر کوچولوی من عیدی دادن.

راستی عزیزدلم این روزا انقد واسم حرف میزنی که دلم میخواد بخورمت عشقم.

وقتی میخوای بخوابی کلی حرف میزنی و اخر میخوابی.

دیگه همه اقوام میدونن که این دخملیه من عجب چونه ای داره قربونش

برم.بعضی وقتام نفس کم میاری از بس حرف میزنی گلم.

عكساي خوشكلتو اوردم كه بذارم توي وبت زندگيم.

اين عكس عشقم اخراي اسفد 91 هست


 

اينا عكساي آرميتاي من عيد 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 15:10
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم


ممنونم خاله جون.
مامان جون سیلوانا
11 فروردین 92 22:52
سلام عزیزم اومدم دیدم دختر گلت به دنیا اومده ماشاا... خیلی هم نازه خدا ببخشه
مامان جون سیلوانا
11 فروردین 92 22:52
2021
مامان روژین
14 فروردین 92 23:55
عزیزممممممممممممممممممممممممم ماشالههههههه خیلی نازه
عشق مامان و بابا
16 فروردین 92 11:30
سلام عزیزم
چقدر دخملت ناز شده، ماشالا
خدا حفظش کنه


مرسي عزيزم
عمه جونی
16 فروردین 92 18:02
ای جان این دخمله چه شیرینه با اون لباسای قجنگش


مرسي خاله جون
مامان جون سیلوانا
16 فروردین 92 23:03
عزیزم چرارمز عکسها رو تائید کردی مجبورم رمزشونو عوض کنم