آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

4شنبه 11 ارديبهشت 1392

1392/2/11 11:34
نویسنده : الهه
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرميتاي عزيزم.امروز روز مادره.اومدم ازت تشكر كنم اخه من با وجود تو اين

نامو گرفتم اگه تو نبودي امروز براي من فقط روز زن بود اما حالا كه تو پيشمي

من يك مادرم.

خيلي خوشحالم.سال قبل اين روزو توي دلم بودي و باهات حرف ميزدم بدون

اينكه جوابي بشنوم اما حالا هر وقت كه باهات صحبت كنم به زبون خودت

جوابمو ميدي و من ميميرم برا حرفات

عزيزدلم توام يه روز مادر ميشي و حس الان منو درك ميكني دخترم.

هميشه با خودم فكر ميكردم اگه يه روز مادر شم يه مامان بي مسوليت

ميشم كه زياد بچم برام مهم نيست اما حال كه تو رو دارم اگه صداي گريتو

بشنوم دلم ميخواد پر بگيرمو بيا پيشت.اصلا طاقت اينو ندارم كه زياد پيش

كسي بذارمت همش فكرم پيشته و هر جا برم زود برميگردم عشقم.

از روزي كه تو رو دارم قدر مامانمو بيشتر ميدونم و بيشتر عاشقشم.مامان

من فداكارترين مادر دنياست.با وجود اينكه پيشمه هر لحظه دلم براش تنگ ميشه.

مامان مهربونم دوستت دارم و دستان خسته ات را ميبوسم.

خدا كند كه بداني چقدر محتاج است

نگاه خسته من به دعاي چشمانت مادر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

متین من
12 اردیبهشت 92 16:03
روزت مبارک دوست گلم
مامان آنیل
17 اردیبهشت 92 11:14
روز مادر مبارک عزیزم البته با تاخیر