آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

18 ارديبهشت ماه 1392

1392/2/18 10:01
نویسنده : الهه
378 بازدید
اشتراک گذاری

ميوه دلم سلام.

اومدم 5 ماهگيه عشق يكي يه دونمو بهش تبريك بگم.


عزيزدلم آرميتا الان 5 ماهو 3 روزه كه همه زندگيم شدي.

هيچوقت فكرشو نميكردم انقدر بچمو دوست داشته باشم اخه من يه دختر

سر به هوايي بودم كه

حتي وقتي بابايي اومد خواستگاريم همه تعجب كرده بودن و ميگفتن نه الهه

هنوز بچهست با اينكه 24

سالم بود

ميدوني چرا؟اخه من همه كارام بچه گونه بود.به چشم همه من هنوز يه دختر كوچولوي شيطون بودم.

خودمم باورم شده بو همه اينا رو.

وقتي تو اومدي تو دلم خجالت ميكشيدم كه كسي بفهمه

وقتي ام كه فهميدن بازم دلم نميخواست جلو جمع كسي حرفشو بزنه.

الان 5 ماهه كه همه چيزم عوض شده.ديگه اون دختره سر به هوا نيستم

ديگه اون بي طاقت چند ماه قبل نيستم.

ديگه اون كسي نيستم كه بايد خوابش به موقع و  غذاش سر وقت باشه و

اگه نبود همه رو كلافه ميكرد.

مامان شدن خيلي از عادتاي بد منو از بين برد.همه اينا رو مديون توام عشق

زندگيم.

قربون خنده هات برم كه با خندت دنيا رو بهم ميدي.

دختر قشنگم الان 4 روزه كه برا بار اول سرما خوردي الهي بميرم كه هر بار كه

سرفه ميكني من ميميرم و بابايي ام ميگه الهي دردو بلات بياد به جونم.

شنبه صبح رفتيم دكتر منو تو خودمون تنهايي سخت بود اما نميتونستم

طاقت بيارم تا عصر

دستم شكست اخه بغل كردن طولاني خيلي سخته برام.

اما زود برگشتيم خونه عزيزم از فرداشم حالت بهتر شده الان ديگه خوبي.

راستي حدود يه هفته هست كه خانوممو ميزارم توي روروئكشو وقتي كار

دارم توي اشپزخونه

ميبرمش پيش خودم.قبلا ميزاشتمت روي ميز اما حالا ديگه ميترسم غلت بخوري بيافتي قربونت برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان یاسین
18 اردیبهشت 92 15:15
سلام شانسی با وبلاک دختر کوچولوتون اشنا شدم زنده باشی ارمیتا خانم به وبلاگ پسر من هم بیاین خوشحال میشم
عمه جونی
18 اردیبهشت 92 19:19
5 ماهگیت مبارک عروسک
لحظات به شادی و سلامتی همراه زندگیت


مرسي خاله جونم
مامان یاسین
18 اردیبهشت 92 21:10
سلام ممنونم که به وبلاگ یاسینم اومدی من با اجازه به وبلاگ نرگس جونتون رفتم واقعا متاسف شدم همچنین فهمیدم که به نظرم همشهری هستیم و شیراز زندگی میکنند از طرف من ارمیتا رو ببوس وسلام من رو به نرگس جون برسونید من با اجازه شما رو لینک میکنم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
21 اردیبهشت 92 12:43
سلام گلم باشه ای میل کن شبیه تقویم ارمیتا براش درست می کنم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
22 اردیبهشت 92 12:49
سلام گلم عکسها به دستم رسید منتها فقط قسمت دوم عکسا رسید یعنی از شماره ی سه بعد شماره های یک و دو به دستم نرسیده عکسا رو که بفرستید فردا تقویم حاضره براتون می فرستم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
22 اردیبهشت 92 12:53
راستی اسم و تاریخ تولدشم بگو که تو تقویم بذارم
٠·˙•● فـωـقـلـ ـے مـــآ ●•˙·٠
22 اردیبهشت 92 16:39
سلـآم عسیســم خوبی

5 مآهگی کوچولوت مبارک

به وب منم بیا با تبادل

لینک موافق بودی خبرکن


عزيزم من نميتونم وارد وبت شم ادرسشو درست نذاشتي
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
23 اردیبهشت 92 10:56
سلام عزیزم اومدم بگم که ای میلم دچار یک سری مشکلات شده که نمی تونم عکسارو دانلود کنم شما لطف کن و عکسارو اپلود کن و برام بفرست ممنون میشم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
23 اردیبهشت 92 15:59
عزیزم عکسایی که میخواهی باهاش تقویم درست کنم رو اپلود کن و برام بفرست لطفا من منتظرم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
23 اردیبهشت 92 17:54
عزیزم عکسارو برداشتم می تونی پاکشون کنی من به امیدخدا فردا تقویم رو اماده می کنم و فایل های اصلیش رو براتون می فرستم شما هم لطفا همون مبلغی که برای تقویم ارمیتا پرداخت کردین برای این تقویم پرداخت کنید و تاریخ تولد و اسمای این دو تا کوچولو رو هم بگید اگر میشه
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
24 اردیبهشت 92 13:01
گلم تقویم حاضره
عمه جونی
26 اردیبهشت 92 15:52
آرزویم برایت در شب آرزوها این است که به هرچیز که میخواهی فراتر از آنچه میپنداشتی دست یابی. التماس دعا
مامان انیل
29 اردیبهشت 92 17:50
عزیزم 5 ماهگیت مبارک خیلی ناااازی خاله قربونت بره


ممنونم خاله جون
مامان خانمی
30 اردیبهشت 92 12:30
سلام عزیزم
5 ماهگی نی نی تون مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشه
و خدا همیشه نگهدارش!


مرسی عزیزم