آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

30 اردیبهشت 1392

1392/2/30 12:37
نویسنده : الهه
299 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام دختر قشنگم.عزیزدلم اومدم که بگم امروز دوبار بدون من خوابیدی

عزیزم.تا حالا ندیده بودم خودت خوابت ببره.

خوشکلم دیگه بزرگ شده قربونش برم.

عزیزم این روزا واست سوپ فرنی و کته نرم درست میکنم تو هم دوست داری

فقط یه چند روز با دست

میخوردی قاشق دوست نداشتی اما حالا با قاشق کوچولوتر میخوری.

یه چیز جدید دیگم اینه که برا خوابت باید حتما یه پارچه تو دستت باشه که

بخوابی استرس

عکسشو واست میذارم گلم.

راستی بابایی واسم لپ تاپ گرفته یه یه هفته ای میشه.ممنونم ازش

بابایی تو بهترین بابای دنیا واسه تو و بهترین همسر واسه منه دخترم.هیچی

کم نمیذاره واسمون.عاشقشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
30 اردیبهشت 92 13:29
سلام عزیزم تقریبا یک هفته ای میشه که کار تقویم تموم شده و من فایل های اصلی رو اپلود کردم و منتظرم تا بعد از واریز براتون بفرستم لطفا در واریز پول اقدام کنید چون ممکنه لینک انقضاشون تموم بشه و با این سرعت پیزولی و نفتی اینترنت دیگه دوباره مجبور نشم از اول اپلود کنم
نرگسی
31 اردیبهشت 92 1:10
سلام عزیزممممممممم .. مبارکت باشه و ایشالله سایه همسری رو سر خانواده باشه و شاد کنار هم ..
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
1 خرداد 92 10:49
عزیزم ممنون خصوصیت رو چک کن فرستادم لینک های تقویم رو