آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

25 خردادماه 1392

1392/3/25 17:54
نویسنده : الهه
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامان.خوبی عروسکم؟

مامانی این روزا خیلی تنبل شده و زود به زود واست مطلب نمیذاره خانومم

قربون چشات برم.

اخه همه وقتم با تو میگذره.همش دوست دارم بغلم باشی و بات بازی کنم شدی عروسک مامانی.

 

قربونت برم که این روزا یاد گرفتی همش لباتو میذاری روی همو میگی بوووووووووووووووووووو.بووووووووووووووووووو

 

وقتی اینجوری میکنی دلم میخواد بخورمت.اگه بابایی باشه نمیذاره بچلونمت میگه نکن بچم اذیت میشه اما وقتی نیستش یه دل سیر میخورمت.

تو هم که بدت نمیاد انقد میخندییییییییییییییییییییییییی..................

نمیدونی چقدر دوستت دارم عزیزم نفسمیییییییییییییی

این روزا کارمون شده باغ رفتن.همین که ساعت 6 میشه بابایی میگه بریم.امروزم کار داشتن وگرنه الان باید اماده بودیم.

راستی خانون خانوما یه چند روزه که فرنی نمیخوره چراشو نمیدونم ولی

سوپای مامانو همچنان دوست داری دختر نازم.

راستی قشنگم از وقتی از مشهد برگشتیم گهوارتو جمع کردم دیگه خانومی شدی واسه خودتو نیازی به تکون دادنت نیست عشقم.

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فروشگاه نادین
25 خرداد 92 18:18
پیشاپیش از بازدید شما دوست عزیز از فروشگاه لوازم جشن تولد نادین متشکریم
عمه جونی
30 خرداد 92 11:00
روز جوان مبارک الهه جون


مرسی عزیزم
♥متین من♥
30 خرداد 92 15:46
خصوصی داری
♥متین من♥
2 تیر 92 16:31
فلکه گاز خ جهاد سازندگی به سمت بابا بستنی ساختمان رز اتلیه انار
مامان آنیل
3 تیر 92 17:06
عززززززززززززیزم آرمیتا جونی خانومی شدیا ماشالا که تو این سن میگی بووووووووووو مامانی حالا از این به بعد روز به روز شیرین تر و دلبر تر میشه بیشتر میچلونیش
مامان ساتیار
6 تیر 92 11:33
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
♥متین من♥
6 تیر 92 15:51

دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

ممنونم ..

اگر بهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏ (شوخی کردم دوس داشتی رای بده خوشحال میشم )


باشه عزیزم
مامان بهی
7 تیر 92 22:37
فدای آرمیتای گلی بشم من الهه جونم یه پست جدید رمز دار منتظر شماست خصوصیم داریااااااااا