آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

18 خرداد ماه 1392

1392/3/18 16:23
نویسنده : الهه
349 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام آرمیتای من خوبی مامان .چند روزه مطلبی واست ننوشتم اما حالا با کلی خبر اومدم.

از اولیش واست میگم....

عزیزم ما روز جمعه یعنی 10 خردادماه برای اولین بار سه نفری رفتیم مشهد.واسه این میگم اولین بار که

منو بابایی تا حالا با هم مشهد نرفته بودیم و حالا قسمتمون شد که با خانوم خوشکلم بریم.

4 روز اونجا بودیم و سبتا بهمون خوش گذشت.متفکر

الهی بمیرم همون شب اول گذاشتمت روی تخت که شلوارتو عوض کنم نمیدونم توی یه لحظه چی

چطوری اومدی لبه تختو افتادی پایین.دل شکسته

همینکه صدای افتادنتو شندیم جیغ زدم و بابایی  مامان جون و اقاون دوییدن اومدن.من بغلت کردم و کلی

گریه میکردم بابایی ام حول کرد و حالش بد شد بیچاره مامان جون نمیدونست به کی برسه بابایی خیلی

ترسید که نکنه طوریت بشه منم که تا دو ساعت بعد حتی موقع خواب همش نگات میکردمو گریه میکردم.گریه

یادم نمیرفت اون لحظه.سوال

وقتی دیدم  داری غلت میزنی یه کم اروم شدم.الهی قربونت برم مامانی رو ببخش فدای تو چشام.

عزیز دلم الان 3 روزه که وارد ماه هفتم زندگیت شدی.

پسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

نیم سالگیت مبارک نفسممممممممممممممممممممممممم

قربونت برم که تند تند داری بزرگ و بزرگتر میشی .خجالت

الان یه ماهه که نفسم غذا میخوره بعضی از غذاها رو مثل فرنی و سوپ و کته نرم و با اشتها میخوری اما نیشخند

نشاسته رو دوست نداری به زور چند تا قاشق بهت میدم.ناراحت

کلی با خودت بازی میکنی اما به من خیلی وابسته شدی بغل هر کی باشی گریه میکنی و با چشمات

التماس میکنی که بگیرمت الهی دورت بگردم نفسم.مژه

حالا عکسا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ارلا
18 خرداد 92 16:41
سلام دوست گلم وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنید باتشکر
عمه جون
23 خرداد 92 17:04
موش ببره موهای سوسکیت
نرگسی
24 خرداد 92 11:29
سلام الهه جون خوبی دختر گلت خوبه اله جونم دیگه بهم سر نمیزنی دلم برات تنگیده بود همشهری


حتما میام عزیزم
جینا
24 خرداد 92 19:38
مامان جون سیلوانا
25 خرداد 92 0:31
زیارتت قبول مشهدی آرمیتا


مرسی خاله جون
مامان یاسین
25 خرداد 92 15:36
سلام عزیزم زیارت قبول واسه ما هم دعا کردین؟


مرسی عزیزم.واسه سلامتی همه بچه ها دعا کردم.