آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

16 تیر ماه 1392

1392/4/16 10:08
نویسنده : الهه
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.الهی که مامان فدات شه

اومدم 7 ماهگیتو بهت تبریک بگم.عروسکم.

هفت ماهه که همه زندگیم شدی.با وجود تو دیگه هیچی اذ خدا نمیخوام.

هر بار که خنده هاتو دیدم توی این چند ماه خدا رو شکر کردم که منو لایق تو رو داشتن کرد.

 ارمیتای من چند روزه که وقتی با خودت داری حرف میزنی و بازی میکنی دددددد میگی.دلم میخواد بخورمت.

 

انقد بهت وابسته شدم که پیش هیچکس نمیزارمت.یه وقتایی که با خاله میریم خرید مامان جون میگن که

ارمیتا رو بذار پیشم.منم الکی میگم گریه میکنه نمیتونی ارومش کنی.دخملیمو با خودم میبرم با وجود اینکه

دستم درد میگیره و دیگه توان راه رفتن واسم نمیمونه اما خیالم راحته که پیش خودمی.قلب

قربون نشستنت برم که دیگه بدون اینکه به من تکیه کنی میشینی.خجالت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
16 تیر 92 19:09
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان کوثری
17 تیر 92 10:19
سلام ممنونم به وبم سرزدین عزیزم طراحی تم 20 هزار تومان میشه چاپ تم بستگی داره از هر مورد چه تعداد بخواین مثلا لیبل ها چه تعداد میخواین یا کلاه چه تعداد و موارد دیگه .........پس چاپش بستگی به تعداد موارد درخواستی شما داره راستی کارم داشتین این شماره ام 09158600126 از این راه هم میتونید بامن در تماس باشید
مامان جون سیلوانا
17 تیر 92 23:48
7 ماهگیت مبارک عزیزم