آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

8 مردادماه 1392

1392/5/7 17:56
نویسنده : الهه
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم.مامانی اومده واست بگه که :

روز جمعه با بابایی خوشکل خانوممونو بردیم دکتر.گفتن که یه کم سرما خورده و

یه کمم گوشش عفونت داره.

دارو دادن که دارم بهت میدم عزیزم.

اما تو همچنان بزور غذا میخوری.نمیدونم چرا.

تو که انقدر با اشتها غذاتو میخوردی حالا باید کلـــــــــــــی التماست کنم بازی

کنم بات تا یه قاشق بخوری.

بعضی وقتا دیگه کلافه میشم.

امروز هر کار کردم دهنتو باز نمیکردی که سوپتو بخوری منم واست ریختم توی

لیوانت اینجوری خوردی.

نمیدونم مشکلت غذاست یا ظرف غذا یا قاشق یا...............

تورو خدا مثل قبل غذاتو بخور عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شهرغریب
7 مرداد 92 19:43
سلام

نمازوروزه هاقبول

مرسی
مبینا(مدیر نی نا تم)
8 مرداد 92 15:17
از ابزار وب ویژه خود استفاده کنید!!!! نی ناتم طراح : لوگو ثابت ، صفحه ی ورودی ، کد بارشی ، ریبون ، آیکن و کدموس با قیمت های باورنکردنی !!!! با نی نا تم بین وبلاگ های دیگر بدرخشید همچون ستاره!!! ابزار های خاص برای وبلاگ فرزند دلبرتان منتظرمــــا
مامان آيسو وآيسا
9 مرداد 92 13:19
همه بچه هاي اين دوره زمونه بد غذا هستن ماماني زياد ناراحت نكن خودت
من با دو تاشون سر وكله ميزنم حالا ببين من چه وضعيم
انشالله عفونت گوش آرميتا جون زود خوب شه


ممنونم عزیزم.
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 17:04
سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون
مامان آنیل
13 مرداد 92 15:26
حرص نخور عزیزم گاهی میخورن گاهی نه منم مث تو حرص میخوردم اما بعضی وقتا آنیلانقد خوب غذا میخوره که لذت میبرم گاهی اوقات هم نه به زورم بدم نمیخوره!
چه میشه کرد با اعصاب خوردی که درست نمیشه فقط آدم زود پیر میشه


اره واقعا.چه میشه کرد.