آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

20 مردادماه 1392

1392/5/20 13:23
نویسنده : الهه
398 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عروسک قشنگم.خوبی مامانی؟

اومدم واست بگم که روز 5 شنبه یعنی 18 ام خواستم گل گوشتو از گوشت

درارم که گوشواره تو گوشت کنم اما شما خانوم خانوما مگه میذاشتی؟ساکت

این گیرشم انقد محکم بود که از صبح تا شب درگیرش بودم.بالاخره شب که

شد بابایی حواستو پرت کرد

و درش اوردم.

دوباره یه دردسر داشتیم واسه گوشواره.

اونم قفلش خیلی بد بود و اصلا نمیشد ببندمش.اونم مجبور شدم با هزار تا

ترفند و اعصاب خوردی و گریه

خانوم خانوما (که الهی بمیرم گوشت خون اومد قربونت برم نمیدونستم درد

میگیره.معذرت میخوام نفسم.

بمیرم همش گریه میکردی منم فکر میکردم خوابت میاد هر کار کردم

نخوابیدی.تو گریه هات مدام میگفتی

ماماماماماما.الهی مامانی بمیره که نمیدونست گوشت درد گرفته.)

بالاخره درش اوردم.پماد زدم که گوشت بهتر شه.از یه طرف میگفتم اصلا

نمیخوام دیگه گوشواره گوشش

نمیکنم.از یه طرفم گفتم که نکنه دوباره درد گوش سوراخ کردنو تحمل کنی.

فرداش عمه زهرا نخ کرد توی گوشت که یه گوشواره امروز بخریم واست.

راستی نمیدونی بابایی چیکار میکرد وقتی تو واسه گوشت گریه میکردی.میگفت اصلا نمیخواد گوشواره بذار گوشش بسته شه وقتی بزرگ شد شوهرش ببره واسش سوراخ کنهواینا رو با عصبانیت میگفت من نمیدونستم به حرفای اون بخندم یا واسه تو ناراحت باشم.

وقتی ام عمه زهرا خواست نخ توی گوشت کنه بابایی رفت داخل اتاق میگفت

نمیتونم ببینم.قهقههاون از من بدتره.

عزیزم گوشواره رو خریدیم واست و گوشت کردم.یعنی یه دونشو یکیشو

زن دایی شمیم.

 

مبارکت باشه عسلم.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

حسین
20 مرداد 92 14:11
با سلام خوشحال میشم به وبلاگ های من هم یک سری بزنید http://kodakshop.blogsky.com/ http://flashcards.blogsky.com/ ممنون
مامان جون سیلوانا
21 مرداد 92 0:46
مبارک باشه سوراخ کردن گوشت عزیزم
ان شاا... به سلامتی باشه


ممنونم عزیزم
مامان دخملی
22 مرداد 92 1:15
سلام خوبی ؟
الهی خاله فدات بشه
برای چی گوش بچه رو سوراخ کردی آخه زوده گناه داره
حالا عیبی نداره
9 ماهگیت هم عشقم با تاخیر مبارک


همه میگفتن دیره.اما دیگه راحت شدم.مرسی عزیزم
مامان شهرغريب
22 مرداد 92 10:46
سلام

اشااله زودزودگوشت خوبه بشه.
ماماني ميذاشتي بزرگتربشه بعد چقدرعجولي!!!!
انشااله هميشه خوش وسرحال باشين


ممنون عزیزم
مامان آيسو وآيسا
22 مرداد 92 13:28
مباركه گوشواره گوشت كردي خششگل خانمي
حتما خوردني تر شدي


منونم خاله خوبم
عمه جونی
23 مرداد 92 19:48
سلام عزیزم
ببخش مدتی نبودم
ممنون بهم سر زدی
این خانوم کوچولو حسابی بزرگ شده ها....
انشالله همیشه سلامت و شاد باشین



ممنونم عزیزم.
مهسا مامان نورا
24 مرداد 92 0:11
عزیزمی چه نازی ماشاله بانورای من دوست میشی
مامی مینا
24 مرداد 92 12:36
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدین.
آرمیتا خانوم خیلی بانمکه خدا حفظش کنه.سوراخ کردن گوش دخملی هم مبارک باشه


ممنوم
آش و پت
22 شهریور 92 0:10
ای دخمل تی بوده؟ ای دخمل باباشه