آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

14 شهریور ماه 1392

1392/6/14 8:51
نویسنده : الهه
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم خوبی مامان؟

این روزا دخترم خیلی شیطون شده و الانم که میبینی با خیال راحت نشستم

مینویسم خانومی خوابه.

دختر و انقد شیطنت؟؟؟؟؟زبان

از دیوار راستم بالا میری عشقم.چشمکدیروز توی اشپزخونه بودم شمام تو سالن

بازی

میکردی.اومدی دم در اشپزخونه منو دیدی اومدی بالا و خودتو به من

رسوندی.ماچانقد میخندیدی وقتی تونسته بودی با زحمت خودتو بالا بکشی.قهقهه

قربون دختر زرنگم برم.یه چند روزه که سرما خوردیو بهت دارو میدم.طبق معمول

وقتی مریض شی غذا نمیخوریکلافه

 

راستی یادم رفت بگم.

روز دوشنبه بابایی چون تعطیل بود

رفت باغ و قرار شد که واسه ناهار با عمه اینا همگی بریم باغ.

خلاصه من همه کارامو انجام دادم.شما رو هم خوابوندم گفتم 5 دیقه ای برم یه 

دوش بگیرم بیام.همینکه رفتم داخلو شامپو زدم به موهام.یه ان حس کردم داره

صدات میاد.درو باز کردم دیدم اره داری خودتو هلاک میکنی.دیگه ستو پامو گم

کردم همینطوری با شامپو اومدم بیرون.کولرم روشن...یخ زدم.تورو بغل کردم

همچنان گریه میکردی.نمیدونستم چیکار کنم.از یه طرف چششمام میسوخت از

یه طرفم تو گریه میکردیو اروم نمیشدی.

به هر سختی بود رورویکتو بردم تو حمام و گذاشتمت توی اونو موهامو شستم و

اومدم بیرون.

دیگه توبه کردم.این گریه هاتو تا حالا ندیده بودم.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محبوبه مامان ترنم
14 شهریور 92 10:13
سلام عزیزم.
چه جیگریه خانومی.
آرمیتا هم که مثل ترنم ما حسابی شیطون شده.
من همش نگران که نکنه دهنش بخوره به لبه پله سرامیک آشپزخونه.
خاله قربونش بره که خودش رو رسونده به پایه میزها.
خوشکل من نذاشتی مامان حمام کنه؟؟؟؟ ای جانم.
مواظب باش میز رو نندازی رو خودت .قربونش با اون نگاه خوشکلش.
بوس واسه آرمیتا جون


ترنم که عشقه.وای وای خیلی شیطونن این بچه ها.اما عاشقشونم
مامان آيسو وآيسا
14 شهریور 92 17:55
آخي عزيزم چه بد منم اين تجربه و داشتم
ببوس گل نازتو


واقعا که خیلی بد بود.مرسی که اومدی گلم
مامان آوا
15 شهریور 92 22:28



بووووووووووووووووووووووووووس
مریم(مامان آرینا)
16 شهریور 92 17:06
خوشگل خانوم روزت مبـــــــــــــــــــــــــــارک


ممنونم عزیزم
مامان آنیل
16 شهریور 92 17:55
سلام خانومی، چه جالب خیلی بامزه بود کلی خندیدم

کجاش جالب بود مردم از سرما.چشمم کور شد