آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

21 دی ماه 1392

1392/10/21 8:31
نویسنده : الهه
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ارمیتای من.خوبی دخترم؟

حتما از خودت میپرسی این مامانیم کجاست که نمیاد چیزی بنویسه برام بهت

میگم مامان.استرس

اولا بگم که 13 ماهگیت مبارک دختر قشنگم

این روزا از بس شیطون بلا شدی من وقتی برام نمیمونه که بیام توی وبت.قهقههدل شکسته

صبحها که از خواب بیدار میشی صبحونتو میدم.یه کم بازی میکنی بعد دوباره

میخوابی.خواب

منم توی این مدت کارامو انجام میدم اخه وقتی بیدار میشی دیگه باید دربست

در خدمت شما باشم.کلافهبای بایدلقکقهقههدل شکستهماچ

این روزا یاد گرفتی که از مبل بالا بری.وقتی ام میری بالا کلی ذوق میکنی و

میخندی بعدم یه پاتو میذاری روی دسته مبل که بشینی روی اون.من بیچارم باید با هزار بدبختی بیارمت پایین.دوباره از اول.

اسباب بازیهاتو همه رو میریزی وسط حال.منم روزی صد بار باید جمشون کنم اخرم بی فایدس.

دستو میگیرم تاتی تاتی میکنیم اما هنوز راه نمیری.خودت تنهایی وامیستی اما

از راه رفتن خبری نیست.


راستی چند روز پیش رفتیم اتلیه و عکساتو انخاب کردیم اما همش با یه لباسه

اخه منصرف شدیم دوباره ازت عکس بگیریم از بس کولی بازی دراوردی سری

قبل.اما همینام خیلی ناز بودن.


دخترم کلی با مامانی حرف میزنی. و یه روز که برف میومد بردمت پشت پنجره و

بهت گفتم برف.حالا همینکه میریم اونجا میگی بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هر چیزی رو که دستت میاد به تقلید از ما پشت سرت میندازی و

میگی:رفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وقتی خونه کسی باشیمو لباستو تنت کنم که بریم خونه همش بای بای میکنی

تا از در بیایم بیرون.

ادای ماهی رو در میاری و دهنتو باز و بسته میکنی.صدای هاپو یاد گرفتی و هر وقت داری بازی میکنی همش میگی هاپ هاپ

صدای اردکم بلدی دراری.قار قار و هان هانم میگی.

بابایی که بیاد فورا صداش میزنی و میگی بابابابا

وقتی ناراحتی و مریضی میگی ماماماما

شمعو ببینی فوت میکنی

عاشق چایی و نوشابه هستی و از خوردنشون کوتاه نمیای

تلویزیون رو روشن میکنم و شبکه پرشین تونو واست میذارم همش نگاه میکنیو

عاشق تبلیغ الفی و زومبا هستی.هر جا باشی میرسونی خودتو.باب اسفنجی

و بره ناقلا رو هم دوست داری.میگم ارمیتا باب اسفنجی کجاست نیگا میکنی بهtv


توی اتاقت همش سر کمدتی و لباساتو میریزی بیرون و میخندی.

اگه بهت بگم بریم حمام اب بازی دیگه دیوونم میکنی و نمیذاری لباستو درارم

.میگی الا و لله باید بریم تو حمام.بعدم بشینی توی وان و تکون نخوری.میخوای

ابو بگیری اما نمیتونی اب میریزه تو چشمت.دوباره.....

راستی یه دونه از جاما رو هم از رو میز تو اشپزخونه برداشتی و شکستی بعدم

واسادی نیگاش کردی.


هفته قبل اصلا غذا نمیخوردی با هزار حیله و ترفند بغلت میکردمو ظرف غذام

دستم بود و بات حرف میزدم و یه چند قاشق بهت میدادم.اما از کت و کول

میافتادم.

الان سه روزه که سرمای بدی خوردی هرچی بهت دارو میدم هنوز خوب نشدی .

دیشب بینیت گرفته بود اصلا نتونستی بخواب قربونت برم.

بمیرم الهی .دیگه ساعت 5 دستگاه بخورو بابایی اورد بهتر شدی و حالا خواب.

غذا هم نمیخوری اصلا.منو دیوونه میکنه غذا نخوردنت.

خیلی عصبی میشم دست خودم نیست.

همش حس میکنم گرسنته.

خدا کنه که زود خوب شی عسلم


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

❤خونه نمدی❤
21 دی 92 10:52
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
سیمهدی
25 دی 92 8:02
سلام مامان آرمیتا عزیزخیلی اومدم ولی هر بار کامنت دونی باز نمیشد دیروز به نظرم رسید که تو جواب کامنتتون مشکل وبلاگتون رو بگمالان قالب وبلاگت خوب شده راستی انقدر از آرمیتا جیگر ما هم ایراد نگیر . فکر میکنی خودت بچه بودی خیلی مثلا آروم بودییه پست بگو مامانی خودت درباره بچه گی های خودت بذاره همچی معلوم میشهاز طرف من با آرمیتا برو رو مبل قربون دختر ناز خوشگلت آرمیتا جان برم
الهه
پاسخ
اقا مهدی از ارمیتا ایراد نگیرم از کی بگیرم؟خودم خیلی بچه خوبی بودم مثل الانم شک دارین؟
سیمهدی
25 دی 92 8:29
راستی کامنت گذاشتم رفتم وبلاگ ام یادم اومد 13ماهگیش رو تبریک نگفتم13سالگی آرمیتا جان به مامان و بابای آررمیتا خانم هم مبارک
الهه
پاسخ
ممنونم شما خیلی لطف دارین اقای وکیل
زهرا مامان قاصدك
25 دی 92 14:24
13 ماهگيت مبارك خانوم كوچولو الهي فداي شيطنت هات دختر شيطون بلا
الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم
♥مامان دینا♥
26 دی 92 7:31
13 ماهگیت مبارک دخملی جوووووووووون عشقمیییی وروجکککک
الهه
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامان آیسو وآیسا
29 دی 92 12:54
قالب الانی خوبه دوست خوبم...قبلی رو چند بار اومدم نتونستم نظر بزارم
الهه
پاسخ
ممنونم دوست خوبم