آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

9 فروردین ماه 1394

1394/1/9 12:07
نویسنده : الهه
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من .عیدت مبارک نفسم.قربون دخملم برم که این روزا بگی

نگی یه خورده لوس شده و گاهی وقتا البته وقتایی که خوابش میاد اونم

ظهرا یه کم اذیت میکنه و بهونه میگیره.

اگه خونه باشیم راحت میخوابی عشقم اما اگه بیرون باشیم بچه های

دیگه ایم باشن تو دیگه نمیخوابیو بازی میکنی....اخراش دیگه بهونه

میگیری و منم اعصابم میریزه بهمو یه کم دعوات میکنم......خواب آلودغمگین

عزیزدلم این روزا واسم کلی با ذوق و شوق تعریف میکنی و منم دلم

میخواد اون لحظه بگیرم بخورمت.

هر روز بهم میگی مامان دوستت دارم و میای بوسم میکنی....

نمیدونی چقدر عاشقتم نفسم.

راستی این روزا با النا اصلا کنار نمیای .یه کم با هم بازی میکنین و دو دیقه بعد همدیگرو میزنین...

منم یه وقتایی خندم میگیره از کاراتونو و یه وقتایی عصبانی میشم...

خلاصه اینکه کلن خوشحالم که تو رو دارم و از خدا یه عالمه ممنونم.محبت

 

پسندها (1)

نظرات (3)

بابای ملیسا
9 فروردین 94 14:32
سلام . ضمن تبریک سال نو به شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سفر به کیش به همراه عکسهای فراوان به روز شد . خوشحال می شیم قدم رنجه کنید و با تشریف فرمایی به کلبه مجازی ملیسا خانم ، با ثبت یه یادگاری ، کلبه حقیرانه ما رو منور کنید . منتر حضور شما و مشاهده نظرات قشنگ شما هستیم . ( بابای ملیسا خانم )
فریما
9 فروردین 94 16:41
الهه جون بهت تبریک میگم انشالله به سلامتی مرسی عزیزم
♥ایدا♥
7 اردیبهشت 94 17:29
سلام ماشاالله کوچلوی نازی دارید خداحفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید