آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

ماماني اومد

1392/1/22 11:12
نویسنده : الهه
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدلم

خوبي نفس مامان؟

چند روزيه كه واست چيزي ننوشتم قربونت برم

اخه چيزي نداشتم كه بگم.امروز خيلي دلم واست تنگ شد اومدم كه برات يه چيزي بنويسم.

عزيزم ديگه چيزي نمونده به قولي كه بهت دادم.

 

بهت گفته بودم كه از فروردين ماه به بعد منتظرت ميمونم؟

الانم فقط دو ماهو هفت روز ديگه مونده تا فروردين 91

الان فصل زمستونه.

اتفاقا بعد از مدتها اينجام بارون اومد.

من عاشق بارونم.خيلي روزاي ابري رو دوست دارم اگه بارونم بياد كه محشره.

خوشكلم يه چيزي رو يادم رفت بهت بگم.ماماني چند روز پيش با خاله الهام رفتن پيش يه

خانوم دكتر.

ازش درمورد چيزايي كه قبل از اومدن ني نيم بايد انجام بدم پرسيدم.

اونم چند تا ازمايش واسم نوشت  پرونده هم برام تشكيل داد.

هنوز نرفتم ازمايشا رو انجام بدم.ميدوني چرا؟؟سوالسوال

اخه خيلي از امپول ميترسم.

غير از اون واكسنايي كه تا حالا زدم دو بارم خون گرفتن ازم.

(يكي واسه وقتي با بابايي رفتيم ازمايش خون واسه عقدمون.يه بارم وقتي خواستم

گواهينامه بگيرم) ديگه هيچ امپولي رو نزدم هيچوقت.

ولي چند روزه ديگه حتما ميرم عزيزم قول ميدم ماماني.

الهي قربونت برم عاشقتم.

ديگه برم ماماني.

مواظب خودت باش عشقم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامام روژین
23 دی 90 22:53
عزیزم چه مامانی افرین دوسی که نی نیتو اینقدر دوست داری
محدثه
24 دی 90 11:44
سلام شما لینک شدید


ممنونم
مامان الینا
27 دی 90 2:44
انشاالله که بزودی برای ما یه نینی خوشگل وسالم بیارید


مرسي گلم.خيلي دوستون دارم.بوووووووووووووووووووووس
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 8:40
سلام.سوالتون رو تو قسمت پرسش و پاسخ دیدم.
.ما رفتیم آزمایشگاه جهاد دانشگاهی.اونوقتا(حدود7 سال پیش)روبروی بیمارستان سعدی بود.ولی کارش دقیقه .چند مرحله آزمایش رو طی شش ماه از ما گرفتن.


سلام عزيزم ممنونم كه بهم سر زدي و لطف كردي جوابتو گذاشتي واسم.ميبوسمت.
مامان یاس
28 دی 90 16:43
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com
مامان علی مرتضی
28 دی 90 17:43
سلام الهه جون چند روزیه که واست چند تا عکس از سفره هفت سین و طرز درست کردن شمع رو توی وبم گذاشتم دوست داشتی سر بزن ونظر قشنگتو بنویس اگه کمن شرمندم امپراطور بیشتر از این مجالم نداد
عشق مامان و بابا
28 دی 90 22:52
سلام عزیزم
به خدا خیلی گرفتارم
ایشالا که یه نی نی سالم و خوشکل دنیا بیاری
راستی دوست داری نی نی تون دختر باشه یا پسر؟
دوستت دارم خیلی زیاد


سلام عزيزم. من كه واسم فرقي نداره فقط سالم باشه.بووووووووووووووووووووووووووووووووووس