آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

ماماني بالاخره كوكو درست كردنو ياد گرفت.

1392/1/22 11:04
نویسنده : الهه
261 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره تونستم کوکوی سیب زمینی درست کنم.هر بار که درست میکردم یه عیب داشت الان

 

نیشخنددیگه خوبهنیشخند


یه بار خیلی خشک شد یه بار دیگه سیب زمینی رو اب پزش کردم بعد که شد کوکو خیلی بد

بودناراحت


اما این یکی  بالاخره خوب شد.یه کمم ابتکار به خرج دادم که طعمش بهتر شه مثلا یه کم تره

جعفری ریختم داخلش با تو تا قاشق کوچولو زیره.طعم زیره کمه ولی خوبه.مژه


فردا عمه ميخواد از مكه برگرده.الان زهرا زنگ زد كه دعودتمون

كنه منم گفتم ميايم

استقبالشون اما واسه ناهار نميمونيم.(به دلايل زيادي)

 

كم كم بابايي پيداش ميشه

 

دوستت دارم كوچولوي خودم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان روزین
1 اسفند 90 21:32
چی شد اسم نی نی هات میخوای تغییر بدی؟
چراااااااااااااااااا؟


نميدونم والا محمد خيلي خوشش نيومده.شايدم بعدا خوشش اومد.
مامان الینا
2 اسفند 90 16:35
مبارک باشه مبارک باشه نوش جان گوشت بشه به تنتون


مرسي عزيزم
عشق مامان و بابا
3 اسفند 90 10:12
سلام خانومی
خسته نباشی بعد از این همه وقت بالاخره تونستی کوکو درست کنی.....
خدا به داد شوهرت برسه، چی به خوردش میدی؟!!!!!



دست پختمو تو يكي خوردي ديگه.كم توي خوابگاه بهت غذا دادم؟چون گروه شما رژيم داشتن و غذا درست نميكردن؟