آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

ماماني سرش شلوغه

1392/1/22 11:02
نویسنده : الهه
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشكلم.خوبي قربونت برم؟

ميدونم كه چند روزه چيزي واست ننوشتمناراحت

اخه اين روزا كارم زياد شده.يا خونه نيستم يا وقتي ام هستم همش توي اين فكرم كه سفره

هفت سينمونو با ايده هاي جديد خوشكلتر درسش كنم.

 

خوشكلم ناراحت نشياچشمک

امروز فاطمه دختر عموي باباجون(باباي من) كه دوست صميميه مامانيه ميخواد واسه

ناهار

بياد خونوم منم هيچكدوم از كارامو هنوز انجام ندادم.


دلم زيادي برات تنگ شده بود اومدم كه واست بنويسم بعد كارامو كنم.

 

راستي بابايي اين روزا همه فكرش پيش اين اكواريومه ميخواد درست كنه.


 

چند روز ديگه بيشتر تا عيد نمونده ها.بعدشم نوبت اومدن تو خوشكلمه.


وقتي خواستم بياي پيشمون زيادي طولش نديا چون ماماني دلش زود ميشكنه.

پس از الان

حواستو جمع كن كه زود بياي ماماني رو زياد منتظر نذاري


بعد نگي نگفتمااااااا

قربونت برم عاشقتم عزيزدلم.

ديگه برم كه به كارام برسم.

دوستت دارم هوارتا


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان متین
13 اسفند 90 10:49
سلام خانمی .خسته نباشی .
عزیزم منتظر عکسای سفره هفت سینت هستم.
ایشالله خدا توی سال جدید کوچولوی نازت رو بهت بده.


چشم عزيزم حتما


مرسي از حرفاي قشنگت
مامان الینا
13 اسفند 90 12:34
به سلامتی به سلامتی پس دیگه انشاالله بعد از عید باید منتظر خبرهای خوش باشیم


اره ديگههههههههههههههههههههههه
نرگسی
15 اسفند 90 23:54
من اومدم .. پس چی شد این عکس هفت سین .. فط تو فکرشی .. یه کاری بکن آخه ..


خانوم همه چيزاي سفره امادست فقط منتظر اومدن عيدم كه بچينمشون.
نرگسی
17 اسفند 90 19:24
مرسیییییییییی ..