آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

مامانيه تنبل

1392/4/30 10:49
نویسنده : الهه
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدلم.

خوبي قربونت برم؟

فكر كنم خيلي خيلي خوب باشي اخه من حالم خوبه و هيچ اثري از بارداري رو ندارم.

 

 

بعضي وقتا با خودم فكر ميكنم نكنه حامله نيستم اخه انقد بي نشونه؟؟؟

سوالسوالسوالسوالسوال

فقط يه كم بي حالم وگرنه هيچ كدوم از علائم ديگه بارداري رو ندارم.اوه

يكي ام اينكه از دوغ خيلي بدم مياد اصلا وقتي بهش فكر ميكنم حالمو بهم ميزنه

همش همين دوغ مياد تو ذهنم متنفرم ازش.

 

ديشب به بابايي گفتم اينو از جلو چشام بردار كه اصلا نبينمش.

کلافهکلافهکلافهکلافه

حوصله غذا درست كردنم ندارم هر روز خونه مامانمم.

 

ديگگگگگگگگگگگگگگگهههههههههههه......................

خوابخوابخوابخوابخواب

راستي يه چيز ديگه از كامپيوترم بدم مياد واسه همينه كلي وقته واست

چيزي ننوشتم.

 

همش به خودم تلقين ميكنم كه بدم نمياد ولي همينكه ميام انگار دنبالم

كردن بايد خاموشش كنم.

 

اينم خودش شد كلي وياراااااااااااااااااا

قهقههقهقههقهقههقهقهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سما
11 اردیبهشت 91 20:56
سلام وبلاگ همه ي ارزوهاي من به روز شد خئشحال ميشم سر بزنيد
مامان جون نی نی
12 اردیبهشت 91 10:24
سلام عزیزم خوشحالم از اینکه به من سر زدید و من متوجه شدم بغر از نی نی من یک یدیگه هم هست که همسن نی نی ناز منه آره البته خانم دکتر برام اینطوری حساب کرده بود و وقتی برا یاولی بار یعنی دو هفته پیش رفتم سنو گرافی گفت 5 هفتته


ممنونم عزيزم
مامان نفس طلایی
12 اردیبهشت 91 23:59
چه ویار جالبی


بلللللللللللللللللللللللللله
عمه جونی
13 اردیبهشت 91 13:25
این روزا بعدها کلی خاطره قشنگ میشن من مامان نشدم اما همه مامانا از این روزا به شیرینی یاد میکنن شاد باشی الهه جون


ايشاا... نوبت شمام ميشه
مامان بهی
13 اردیبهشت 91 21:22
واااااای چه ویاررررررر بدییی


اره واقعا
نسترن
14 اردیبهشت 91 17:30
چه ویار باحالی
انشالله همه دورانت اینقدر راحت و بی دردسر باشه
خیلی خیلی مراقب خودت باش


مرسي عزيزم
مامان الینا
16 اردیبهشت 91 12:50
آخه اینم شد ویار خیلی جالبه..................
انشاالله که 9 ماه رو با خوشی وبدون هیج مشکلی بگذرونی


ممنونم
نایسل
17 اردیبهشت 91 17:14
قربون اون ویار باحالت بشم من
مامان متین
18 اردیبهشت 91 16:16
سلام خانمی .نمیدونم قبلا بهت تبریک گفتم یا نه.
دوباره میگم .مبارک باشه .انشالله به سلامتی این دوره رو طی کنی و کوچولوی خوگلت بیاد توی بغلت.
ویارت هم خیلی باحال .منم یه جورایی همین جوریم .البته از تلویزیون بدم اومده .یجوری میشم نگاهش میکنم


مرسي عزيزم
نرگسی
18 اردیبهشت 91 21:01
واقعا ؟؟؟؟ چه جالب !! تا حالا نشنیده بودممم ..


اره ديگههههههههههههههه
مامان ثمین
18 اردیبهشت 91 21:43
دوغ و کامپیوتر خیلی باحالی


چيكار كنيم ديگه
مامان الینا
19 اردیبهشت 91 14:24
کجایی عزیزم خوبی؟


مرسي دوست عزيزم
مامان آریا
20 اردیبهشت 91 8:09
سلام عزیزم
مواظب خودت و نینی کوچولوت هم باش
عجله نکن عزیزم
همه علایم قرار نیست با هم بیاد
قسمت سختش حالت تهوعه که 2 یا سه ماهه دیگه میاد سراغت
آخ که یادم میاد زور به دلم میوفته
من هم به بوی مرغ حساسیت پیدا کرده بودم ولی کلا توی ماه 4 و 5 هر چی میخوردم فقط 10 دقیقه توی دلم میموند
ولش کن اصلا بهش فکر نکن
برو خصوصی داری عزیزم


خدا كنه كه نياد

مامان الینا
22 اردیبهشت 91 17:39
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .



دوست خوبم روزت مبارك
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:27
الهه عزیزززززممم دوست دارم خیل ی برات خوشحالم


ممنونم عزيزدلم
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:27
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛
هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. .
زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !!
نفس تازه كن بانو ..
"روزت مبارك


دوست عزيزم روزت مبارك