آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

24 تيرماه 91

1391/5/26 17:17
نویسنده : الهه
824 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم؟عشقم؟همه زندگيم خوبي؟

الان كه تو دلمي ميدونم كه حالت خوبه هر روز بزرگ و بزرگتر ميشي.

ماماني ديگه ميتونم يه خورده تكون خوردناتو حس كنم .

دستمو كه بزارم رو شكمم ميتونم بفهمم كه كدوم طرفي.

الهي قربونت برم دلم برا ديدنت پر ميزنه.

از صبح كه بيدار ميشم طرف راستمي اما همينكه ميخوام بخوابم ميدويي مياي طرف چپم.

الهي قربون پاهاي كوچولوت برم.

 

نميدوني چه حس خوبي دارم كه تو از وجود خودمي.از خون منو بابايي.

خيلي حس قشنگيه كه ادم بتونه يه موجود دوستداشتني رو بوجود بياره.

وقتي به اين چيزا فكر ميكنم قدرت خدا بيشتر برام اشكار ميشه.

ديروز با مامان جون و عمه زهرا اينا رفتيم ابشار استهبان.خيلي بهمون خوش

گذشت.

ميدونم كه به نفسمم خوش گذشته.

فقط يه دو بار بي احتياطي كردم رفتم توي اب نميدونستم انقد

فشار داره نزديك بود بيفتم خيلي ترسيدم.

بابايي ام بهم ميگه تو اصلا احتيط نميكني همش بچه رو اذيت ميكني

بخدا نميدونستم اينجوري ميشه ولي خدا رو شكر بخير گذشت.

راستي بابايي واسه سالگرد ازدواجمون يه قاب خيلي خوشكل واسم گرفته

اخه من عاشق اين

چيزام

بعدا عكسشو ميذارم.

اين هفته شايد برم دكتر ديگه ميخوام پروندمو تشكيل بدم.

تصميم گرفتم برم پيش دكتر شاه منصوري.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا مامان قاصدك
26 تیر 91 14:28
واي كه لحظه بازي شادي ني ني چقدر لذت بخشه
نایسل
26 تیر 91 21:44
سالگر دازدواجتون مبارک حتما بزارر
راستی معلوم نشد جنسیت نی نی توووو


نه عزيزم هنوز سونو نرفتم
نایسل
26 تیر 91 21:44
راستی به جیرای بد فکر نکن فقط بی احتیاطی هم نکن


چشششششششششششششششششششششم
نایسل
27 تیر 91 20:31
فکر کنم پسره


از كجاااااااااااااااااااااااا؟
مامام روژین
28 تیر 91 0:54
چه وروجکی داری تووووووووو
معلومه که خیلی شیطونه
کلی بوسش کن از طف من


ممنونم قربونت برم.بووووووووووووووووووووس
حمیده
28 تیر 91 0:59
سلام ای بی معرفت، اومدی استهبان یه خبرم به ما ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باشه................
عمه جونی
29 تیر 91 11:47
الهه جون حسابی خوش بحالته که این حسای قشنگو تجربه میکنی این روزا برام زیاد دعا کن دعای مامانا مستجاب میشه
بیشتر مراقب خودت باش عزیزم


چشم عزيزم.ايشاا... هرچيزي ميخاي خدا بهت بده
مامان جون نی نی
7 مرداد 91 11:30
ای جونم مبارک مثل نی نی ما که یه دخمل خوشمله الهی من قربون این فرشته هایی برم که قراره بیان و زندگیامونو شیرین تر کنن من که اینقدر خوشحالم از اینکه خدا به ما لطف کرده و یه خانم بهمون داده
مامان آینده(آرزو)
14 مرداد 91 1:06
سلام راستی اینم میخوام