آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

31 تير ماه 91

1391/5/26 17:16
نویسنده : الهه
797 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگر مامان عروسك قشنگم.خوبي ملوسكم؟

ميدوني واسه چي اين واژه هاي جديدو استفاده ميكنم؟.اخه

الان

دو روزه

ميدونم

ني ني خوشكلم

يه

دختر ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

            

   

 

خيلي خوشحالم ماماني انقد دوست دارم.بابايي هم عاشقته.

هر روز ميپرسه دخترم چطوره.

كلي قربون صدقت ميره نفسم

حالا واست بگم كه شنبه با مامان جونو خاله الهام رفتيم مطب دكتر شاه

منصوري كه هم پرونده

 

تشكيل بديم هم من ببينم ني ني نازم جنسيتش چيه؟

خلاصه رفتيم اونجا كه خانوم دكتر وزنم كرد و فشارمو گرفت

بعدم با همديگه صداي قلب عشقمو گوش كرديم

بعد واسم يه سونو سلامت نوشت كه بريم يه جا ديگه.ساعت 4

رفتيم اونجا و دكتر 5:30 اومد ما نفر اول بوديم

گفتم كه ميشه مامان اينام بيان داخل گفت اره.

بعد دراز كشيدم و خانوم دكتر همه جاي شما رو دقيق بررسي كرد

منم دل تو دلم نبود كه نكنه جنسيتت مشخص نشه

بيچاره مامان اينا هيچي نديدن.اخه تندتند زوم ميكرد هيچي پيدا نبود.

خلاصه يه دفعه بهم گفت ني ني سالمه سالمه دختره.

واي يه لحظه هنگ كردم اخه همش فكر ميكردم پسري.

به دلم افتاده بود.بعد انقد با خاله ومامان خنديديم اخه ضايع شدم با اين حس شيشمم.

بعد اومدم بيرون به بابايي اس ام اس زدم كه نظرمون اشتباه بود

اونم فوري زنگ زد كه چي شد؟

گفتم كه دختره ني نيه خوشكلمون.

بابايي خيلي خوشحال شد

اخه خيلي زياد دخترو دوست داره.

بعد ديگه همش اس ام اس ميزد كه كي مياين قربون دخترم برم.

ما توي خيابون بوديم كه بابايي چند تا اسم انتخاب كرده واسه من فرستاده

كه يكيشو انتخاب كن

اناهيتا.هستي.انيتا.سارا

منم گفتم يا انيتا يا مليسا.

فعلا تا دوسه روز فكر كنيم بعد اسم نفسمو انتخاب ميكنيم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

سحر
2 مرداد 91 11:20
مبارکه مبارک .
مامام روژین
2 مرداد 91 18:47
الههههههههههه
مبارکه
دختر خیلی خوبه همدم تو و باباش میشه
ما هم دختر دوست داشتیم
خیلی خوشحال شدم که دختر داری
انیتا و ملیسا دو تاش قشنگه
از طرف منم به شوهرت تبریک بگو عزیزم
حالا باید بدویی دنبال سیسمونی
البته زیاد دور خودتو شلوغ نکن هر چی لازمه بخر
بازم مبارکه


ممنون عزيزم.يه دختر خوشكل و ناز مثل روژين
مامان بهی
2 مرداد 91 19:29
مبارک الهه جون خدا خیلی دوست داره که نی نیت دخمله؟؟؟؟


ممنونم دوست خوبم
حمیده
3 مرداد 91 0:46
سلام الهه جون
تبریک میگم


مرسي عزيزم
زهرا مامان قاصدك
3 مرداد 91 11:37
سلام عزيزم ، مباركت باشه ! خيلي جالبه من همش فكر مي كردم قاصدكم دختره ؛‌حتي دفعه اول دكتر بهم گفت دختره ولي پسر شد؛ منم تقريبا ضايع شدم
كمي بهت حسوديم ميشه مي ترسم هيچوقت دختردار نشم
در ضمن اسمهاي انتخابيتون هم قشنگن


مرسي عزيزم.ايشاا... كه هر چي هست سالم باشه دختر و پسر نداره
مامان ثمین
3 مرداد 91 16:39
سلام.مبارکه عزیزم.من الهه و همسرم محمد و دخترم ثمین از صمیم قلب وجود یه دختر زیبا را در وجودت تبریک میگیم.آخه دختر یه چیز دیگست بعدا به حرفم میرسی
سورنا
3 مرداد 91 19:03
سلام من نه مامانیم نه بابایی البته امیدوارم هرچه زودتر بابایی بشم لطفا به وبلاگ بچه های دیروز تشریف بیارید شاید گم شده ای از شمام اونجا پیدا بشه
سحر
4 مرداد 91 22:02
عزیزم مطلبتو رمز دار کردی ؟! رمز میدی دیگه ؟
مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 0:34
میشه دوباره رمز و بدی ؟
حمیده
5 مرداد 91 5:24
سلام عزیزم چرا مطالبتو رمزدار کردی؟
عمه جونی
5 مرداد 91 12:52
چرا اینا رمز دار شده؟ منم رمز میخوام
زهرا مامان قاصدک
5 مرداد 91 14:26
سلام گلم ممنون بهم رمز دادی


خواهش ميكنم عزيزم
الهام مامان رامیلا
7 مرداد 91 1:10
مبارکه مبارکه چرا رمز دار کردی مطالبت رو من قبلا می یومدم وبت ولی رمز نداشت منتظر بودم که ببینم نی نی تون چیه مبارک باشه دخمل خیلی خوبه
الهام مامان رامیلا
8 مرداد 91 12:28
سلام همیشه رمز همینه یا نه تغییر میکنه می خوام یجا نگهش دارم
عمه جونی
8 مرداد 91 14:00
مبارکه الهه جونم
انشاله همیشه سالم و شاد باشین


ممنون گلم
مرمر
8 مرداد 91 14:25
باباها همشون عاشق دخترن
دخملیتون مبارک باشه


مرسي عزيزم
سما
11 مرداد 91 14:28
بهم سر بزنید به دعاتون احتیاج دارم با تشکر
نایسل خانم
12 مرداد 91 13:18
منم رمززززززز آخییییییییییییییی دختره الهی فداش شم من
نایسل خانم
12 مرداد 91 20:32
مرسی گلم
مامان آینده(آرزو)
14 مرداد 91 1:04
سلام سلام ...خوبی به مامان خانم ..مث اینکه منو فراموش کردی ها .....نمیای ..سر نمیزنی ....کجایی ؟/ راستی منم رمز میخواماااااااااااااااااااااا
مامان آینده(آرزو)
14 مرداد 91 1:05
سلام سلام به مامان خانم خوبی ؟ خیلی کم پیدایی ..سری نمیزنی ...به سلامتی ...راستی منم رمز میخوامااااااااااااا
مامان دو قلوها
15 مرداد 91 13:51
رمزتو از کجا باید بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان دو قلوها
15 مرداد 91 14:27
ممنونم بهم رمز دادی من ماه هفتم انشالله همشون سالم باشن


بسلامتي عزيزم.