آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

6 شهريور 91

1391/6/6 9:56
نویسنده : الهه
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزدلم.

حال دختر كوچولوي من چطوره؟مطمينم كه خوبه خوبي.مژه

اخه انقد وول ميخوري تو دلم كه ديگه جدي جدي باورم شده دارم مامان

ميشم.

خيلي حس خوبيه.

ممنونم دختر گلم كه ابا اومدنت به من فرصت اينو دادي كه حس به اين

قشنگيو تجربه كنم.

دختر خوشكلم امروز وارد هفته  شديم.

فقط 14 هفته ديگه مهمون دل ماماني هستي.

ميگم 14 هفته واسه اينه كه ديگه تصميممو گرفتم كه سزارين شم.

واسه همين فكر نكنم بيشتر از 38 هفته بشه.

جيگر طلاي ماماني يه سوپرايزم واست دارم.

وقتي بدنيا بياي اينجا واست مينويسم.

فقط از دستم ناراحت نشيا.

دوباره اسمتو .....

ببخشيد گلم تصميماي من اينجورين ديگه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان روزین
6 شهریور 91 14:37
تا میتونی روی زایمان طبیعی فکر کن
سزارین رو انجام نده
هیچی طبیعی نمیشه


واي اصلا حرفشم نزن
حمیده
8 شهریور 91 0:41
سلام عزیزم
میخوای اسم دخترتو عوض کنی؟
چی می خوای بذاری؟


يه سوپرايزه خانوم
مامان دو قلوها
9 شهریور 91 13:57
انشالله ابجیتم کوچولوهاشو سالم بدنیا بیاره و هم خودت و نی نی نازت سالم باشین
من که ماه هشتم رفتم خیلی روزگار سختی دارم
برای همه مامانا دعا میکنم
الان میفهممم مامانم چی کشیده تا بزرگ شم


مرسي گلم.ايشاا... كه بخوبي و خوشي اين روزام تموم شه و پسراي گلتو بغل كني
زهرا مامان قاصدک
17 شهریور 91 9:14
سلام ، حتما اسم خوشگلتری پیدا کردی درسته ؟ راستی منم خیلی از زایمان طبیعی وحشت دارم ولی همه بهم توصیه میکنن سزارین نکنم !!!! شما چطور به نتیجه رسیدی ؟؟