آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

5 خرداد ماه 1392

1392/3/5 8:23
نویسنده : الهه
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم مامانی خیلی وقته واست مطلبی نداشتم اخه تو مریض شده

بودی و من حوصله نوشتن نداشتم.

یه چند روز اسهال داشتیبخاطر همینم پات سوخته بود و همش داد میزدی.منم

دیقه به دیقه میشستمت که دردت نیاد.

عزیزم بابایی یه کرم گرفت واست که تو یه ساعت چند بار واست زدم خوب خوب 

شدی قربونت برم.

داشتم میمردم وقتی تو مریض بودی نفسم.مرتب بهت اب هویج اب سیب 

میدادم.خدا رو شکر دیگه خوبی.

گل قشنگم یه 4 روزه که غلت میزنی قربونت برم منم ذوق میکنم.عاشقتم.


راستی روز پدر رو یادم رفت بگم که واسه بابایی یه کارت از طرف دخملیم گرفتم

یکی خودم.یه شاخه گل

ست ماه تولدشو واسش سفارش دادم دیروز رسید.

بابایی خیلی خوشش اومد مخصوصا از عطرش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
5 خرداد 92 12:17
سلام گلم اره می تونم طراحی کنم قیمیتش بین هزار تا دوهزار متغیر هست اگر بخواهی خیلی خوشگل روش کار کنم دوهزار اگر بخواهی کمی ساده باشه هزارتومان میشه عزیزم ازون عکسی هم که برام گذاشتی خوشگل تر درست می کنم براش فقط اگر سایز خاصی مد نظرت هست اندازه اش را بگو
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
5 خرداد 92 19:30
باشه عزیزم بفرست فقط واسه کی میخوای
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
7 خرداد 92 10:13
باشه گلم
مامان آنیل
12 خرداد 92 18:31
سلام عزیز دل خاله فدات بشم اوفی شده بودی خدارو شکر که الان سر حالی مامانی مراقب گل دختمون باش
مامان ثنا
12 خرداد 92 20:53
خيلي سخته وقتي بچه مريض ميشه دركت ميكنم خداروشكر كه حال آرميتاجون خوب شده
متین من
16 خرداد 92 1:41
سلام الهه جون خوبی دختر گلت خوبه عزیزم کرم سوختگی مادر کر برای سوختگی پای بچه خیلی زود جواب میده این یک پیشنهاد بود امیدوارم بلا ازش دور باشه همیشه ببوس دخترگلت رو