آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

10ﺍﺳﻔﻨﺪ 1392

1392/12/10 15:25
نویسنده : الهه
676 بازدید
اشتراک گذاری

salam armitaye man mamani taajob kardi eng minevisam? akhe sharzhe netemoon tamom shode ba goshim umadam to webet.farsi ro bar ax minevis

dokhtaram az 24 bahman rasman raah oftadi.ghorboonet beram ke vaghti mikhay vaisy migi aiiiii yani ya ali 

chand bar poshte sare ham tekrar mikoni.

boos az rahe dooram balad.

mamani felan hamin andaze base.faghat ino begam ke aashghetam azize delam

booooooooooooooooossss

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان روزین
12 اسفند 92 0:43
مبارک باشهع دخترمون خانم شده ماشاله
مامان پرهام
13 اسفند 92 7:55
مبارک باشهایشااله به سلامتی
مامان آیسو وآیسا
14 اسفند 92 15:19
مباررررررررررررررررررررکه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
15 اسفند 92 11:15
سلام عزیزم به خدا شرمنده ام خودم هم به فکر بودم ولی انگشتامو پره میکسر زده داغونه الانم پانسمان هست ولی باز اگه تونستم سعی خودم رو می کنم بذارم شاید تونستم فعلآ الگوش وطریقه برش ودوختش رو برات گذاشتم شاید نتونستم دوخت کنم وعکسشو بذارم حالا ببینم چکار می تونم بکنم منتظر باشید
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
16 اسفند 92 2:15
سلام گلم خوبیدآرمیتا جونم خوبه؟ عزیزم بیا اموزش کلاه رو گذاشتم انشالله که خوشت بیاد ودرست کنید
الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:18
عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه