آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

14 اردیبهشت ماه 1393

1393/2/31 11:25
نویسنده : الهه
810 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی مامان .قربونت برم انقد شیطون شدی که من دیر به دیر میام وبلاگتو بروز میکنم.خانوم خوشکلم این روزا عجیب عاشقت شدمو دلم میخواد بخورمت.حتی اگه کارم داشته باشم بغلت میکنمو کارمو انجام میدم چون دلم میخواد تو بغلم باشی.

یه چند روزه کلی حرف میزنی واسمون هر کدومو که یادمه مینویسم.

تاب تاب

توت

میومیو

بابایی 

مامایی

عمه 

امیر

تاتی

میام=میخوام

بده

بیا

اب

نون

هاپ

بوووه

هیس

دایی

عینک

حمام

و هزار تا کلمه دیگه

اینارو فعلا یادمه.

فردا 17 ماهگیت تموم میشی و میری توی 18 ماهگی.قربونت برم که تند تند داری بزرگ میشی عزیزم.

وقتی بابایی لباس میپوشه دم دروامیستی و میگی دد.

وقتی ام میره بیرون یا بابایی یا هر کس دیگه میگی لفت

همه رو بوس میکنی.لباس بابایی رو صبحا که میریم اتاقو مرتب کنیم میبینیو  بوسش میکنی

دلم میخواد بخورمت از بس شیرین شدی.واسه همینم زیاد وقت نمیکنم بیام بنویسم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (11)

مامان پریا
4 خرداد 93 15:34
وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد
مامان پرهام
6 خرداد 93 12:59
از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک . . .
مامان پرهام
11 خرداد 93 1:03
حسین جان! ای ابر شعله ورِ هستی، میلادت بارش رحمتی است بر کویر خشکیده دل های ما. ولادت خجسته امام حسین(ع) مبارک باد
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 19:59
مامان پرهام
23 خرداد 93 16:06
به اميد روزي که متن تمام اس ام اس ها يک جمله باشد و آن : مهدي آمد
مامان رها
3 تیر 93 0:03
سلام دوست خوبم اتفاقى با وبتون آشنا شدم وبتون خيلى زيباست و زيباتر از اون ، كوچولوى عزيزتون هست ! راستش من خيلى از وبلاگ شما خوشم اومده خوش حال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم . لطفا پيش ما بيايد و خبر بديد خداحافظ !
مامان ساناز
16 تیر 93 18:44
سلام مامانى من از پرسش ها ديدم شما ام ار اى سزارين کردين منم قصد دارم برم ام ار اى بيمه تکميلى هم دارم همه هزينه رو ميده؟ اول بايد هزينه رو بپردازيم و بعد از بيمه بگيريم يا نه از اول بيمه ميده؟ ميشه راهنماييم کنى ممنون
مامان پرهام
17 تیر 93 1:07
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامان پرهام
22 تیر 93 0:46
ولادت باسعادت کریم اهل بیت,امام حسن مجتبی (ع) مبارک
زهرا مامان قاصدك
30 تیر 93 11:14
سلام خانمي دلم تنگ شده چرا خبري ازت نيست؟!؟؟!!؟
زهرا مامان قاصدک
20 شهریور 93 1:10
الهه جان خبری ازت نیست نگران شدم عزیزم