آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

26اذر ماه 1393

1393/9/26 8:30
نویسنده : الهه
892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم  خوبی مامان.وای امروز از صبح که بیدار شدی همش نق میزنی.اب بده چایی بده شمع بده گردنبندمو خواستی.خلاصه دیوانم کردی.

 

طبق معمول هر روز تخم مرغم واست درست کردم خوردی.اما فکر کنم چون زود بیدار شدی بهونه میگیری.

دیشب خونه مامام بودیم همین که اومدیم جلو در که سوار ماشین شیم گفتی بوی کباب میاد.واقعنم میومد.من شاخ دراوردم اخه تو بوی کبابو چجوری میشناسی.دختر باهوش خوشکلم.به بابایی گفتم تو نگفتی بوی کباب میاد که ارمیتام بگه گفت نه.

انقد ذوق کردیم  ...بعدم بابایی رفت واست کباب گرفت اومدیم خونه خوردی.

خلاصه اینکه این روزا انقد شیرین زبونی میکنی که دلم میخواد  بخورمت.ف

پسندها (1)

نظرات (4)

پری
26 آذر 93 12:51
سلام ماشالله باهوشه دیگه بهم سر بزن خوشحال میشم
الهه
پاسخ
مرسی عزیزم. چشم حتما
زهره
27 آذر 93 6:45
سلام، .وبلاگ زیبایی دارید، گلم دیر نظرتو خوندم تو وبلاگم، اگر تم تولد پسندت بود با این شماره تماس بگیر توضیح بدم 09135377647
مامان پرهام
4 دی 93 2:08
به به کبااااب
الهه
پاسخ
فریما
17 دی 93 11:54
سلام الهه جون ممنون که به وبلاگم سر زدی. وبلاگت خیلی خوشگله .با اون عکسای ارمیتا خوشگله. موفق باشی
الهه
پاسخ
مرسی عزیزم