آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

يه خبر خوب

1392/1/22 11:09
نویسنده : الهه
405 بازدید
اشتراک گذاری

خوشكل ماماني اون گوشواره بود كه روز عروسيمون گمش كرده بودم پيدا شد.توي خونه

مامان جون اينا افتاده بود زير تخت.

چطوري از اونجا سر دراورده  رو نميدونم فقط خوشحالم كه پيدا شد.اخه سرويس طلاي

عروسيمون بود ديگه خيلي دوسش داشتم.

 

دست مامانم درد نكنه كه پيداش كرد.

راستي 51 روز ديگه سال جديد شروع ميشه.عروسيه خاله الهامم 4 روز بعد از عيده يعني

4فروردين.

ديگه بايد برم ماماني.ميخوام واسه ناهار ماكاروني درست كنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
9 بهمن 90 18:27
خوب خدارو شکر که پیدا شد
مامان آینده
10 بهمن 90 2:06
سسسسلام . شب بخیر ... خب به سلامتی که پیدا شد . آره آدم به سرویس عروسیش یه حس خاص داره . خدارو شکر ....دسسست مامان گلتم درد نکنه
مامان متین
11 بهمن 90 0:48
به سلامتی .خیلی بده که کسی چیزی که براش خیلی مهمه رو گم کنه که خدا روشکر شما پیداش کردی. ماکارونی هم نوش جان
مامان آینده
11 بهمن 90 11:43
سلام عزیزم . خواستم بگم تو ادامه مطلب پاپوشه عکس پتو رو گذاشتم . دوست داشتی برو ببین .... نظر یادت نره هاااا
مامان الینا
15 بهمن 90 14:17
خداروشکر دست مامان هم درد نکنه وووووووووای من عاشق عروسیم برادر من هم4 فروردین نامزدیشه از الان دارم کلی کیف میکنم