آرميتاآرميتا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ارمیتــــــــــــــــــــا الهــــــــــــــــه پــــــــــــــــــــاکـــــــــی

22 فروردين 91

1392/1/23 10:39
نویسنده : الهه
557 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم ديشب خيلي كمرم درد ميكرد.نميدونم چرا؟

ساعت 12/30 اينا كه اومديم همينجوري رفتم يه تست كردم اما هنوز اتفاقي

نيفتاده بود.

 

زودم رفتم خوابيدم اخه خسته بودم.

امروز صبح ساعت 6 بيدار شدم.ديدم ب.ب.چ دوتا خط داره.باورم نميشد

برداشتم كلي نگاش كردم

دوتا بود يه كمرنگ يه پررنگ.

يعني ميشه تو اومده باشي؟

فعلا چون مطمئن نيستم زياد ذوق نميكنم.

البته اگه بتونم.

بابايي ام خواب بود بيدارش كردم گفتم اين دوتا خط داره اونم نميدونست

خوشحال باشه يا زياد اميدوار نباشه.

هر دو تامون اولين بار بود كه توي اين موقعت بوديم واسه همينم هنگ كرديم.

چند روز ديگه مشخص ميشه فقط 4 روز........

هنوزم بابايي خوابه اما من ديگه خوابم نبرد.نماز خوندم اومدم اينو بهت بگم.

ميدونم وقتي بيدار شه سوال پيچم ميكنه و خوشحاله.

ديگه برم خوشكلم.

اگه اومده باشي ميميرم از خوشحالييييييييييييييييييييييييييييي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نفس طلایی
23 فروردین 91 11:27
مامان شدی ؟ راستش و بگو..... منم رمز
مامان آینده ( آرزو)
23 فروردین 91 12:02
سلام عزیزم ممنون که اومدی و گفتی..... منم رمز میخوام
حمیده
23 فروردین 91 13:17
سلام عزیزم
ایشالا شکت به یقین تبدیل بشه و نی نی کوچولوت بیاد پیشتون.


مرسي عزيزم
مامان نفس طلایی
25 فروردین 91 21:54
بی خبرم نذاری هاااااااااااااااااااا


نه عزيزم
نرگسی
25 فروردین 91 22:01
وااااااااااای دارم از فضولی و خوشحالی میمیرم زود رمز بده میخوام بدونم چه خبره .. منم برات خصوصی گذاشتم ..
حمیده
26 فروردین 91 10:15
سلام عزیزم منم دلم واست یه ذره شده. عروسی الهام چطور بود؟ خوش گذشت؟
مامان آینده ( آرزو)
26 فروردین 91 11:47
سلام عزیزم ...ممنون بابت رمزی که دادی ....وااااااااااااااااااااای منم ذوق کردم ....انشاا... که حتما هست منتظر نذاری ها زود بیا خبرشو بده ....پیشا پیش مبارکه...


مرسي عزيزم.
مامان الینا
26 فروردین 91 15:44
واااااااااااااااااااااااااااای منم رمز میخوام هوررراااااااا هووووووررررررراااا مامان شدی زودتر خبر بده
نرگسی
26 فروردین 91 18:55
وای خدا ایشالله که اومده باشه .. ایشالله زودی خبرمون کن ..


مرسي عزيزم ايشاا... خبر ني ني دار شدن تورو بشنويم.
مامان نفس طلایی
26 فروردین 91 22:08
چی شد الهه جون ؟
مامان الینا
27 فروردین 91 13:09
انشاالله که یه نی نی سالم وصالح خدا بهت هدیه بده راستی اگه مشکلی نداره چند سالته؟
نسترن
27 فروردین 91 15:59
مامانی منم رمز؟
سحر
27 فروردین 91 16:06
سلام عزیزم . میشه به من هم رمز بدی ؟مرسی
سحر
27 فروردین 91 23:16
سلام عزیزم . مرسی که رمز دادی بهم . بوس بوس